Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

    klopt volledig. komt door het verschil tussen bits en bytes he

    dus inderdaad +/- 37 GB.

    kijk ook maar eens naar je HD van je computer. die van mij is een 60 Gb (waw, dat is bijna evenveel als die x-drive), maar er valt maar 55Gb van te gebruiken


    graag gedaan. tot de volgende. misschien een groepsaankoop voor een D70

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

      Ik ben een Canon 20D bezitter misschien een L-lenske



      Greetz, Ronny

      Comment


      • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

        Heb waarschijnlijk als laatste - deze avond - van Cédé DE x-drive in ontvangst mogen nemen.
        Dikke merci aan Ajuin voor het initiatief en dikke proficiat voor de afwerking . . . en Cédé, bedankt voor de moeite !
        Salukes
        dender

        Comment


        • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

          even een vraagje: heeft nu iedereen zijn x-drive ontvangen? en ik meen dus dat niemand een probleem heeft met de zijne, aangezien ik er niets van hoor?


          als iemand de zijne nog niet heeft, laat je dit even weten? zo kan ik aan de crew de voortgang melden......bedankt




          ps: ik heb de mijne willen open vijzen, maar vijs steekt nogal vast. ik vermoed dat er een 5400rpm schijf in zit, maar ik wou eens zeker zijn.met zo'n horlogeschroevedraaier krijg je het niet open, ik ga dus straks eens zoeken in de gereedschapsbak naar een smalle met een goeie grip

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

            Dag Ajuin,


            behalve MDF heeft iedereen van de afdeling 'Hasselt' zijn X-drive ontvangen.

            Ik neem die van MDF maandag terug mee naar het werk (vakantie voorbij en dan kan hij deze komen afhalen.
            Gisteren op 2-daagse naar Stavelot en Francorchamp geweest, X-drive getest en sebiet eens de foto's binnenhalen op pc. Alles verliep goed

            Greetz, Ronny
            Last edited by RonnyE; 2 april 2005, 11:09.

            Comment


            • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

              @ RonnyE

              Je mag me maandagvoormiddag verwachten !

              Comment


              • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                okidoki

                vraag maar naar Ronny Engelen beneden en dan kom ik eraan ...

                Greetz, Ronny

                Comment


                • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                  ook ik, joske de leeuw, wil ajuin en ronnyE (die heeft zowat half limburg afgecrosst om iedereen zijn speeltje te bezorgen !!!) nogmaals bedanken voor hun inspanning om de groepsaankoop tot een goed einde te brengen.

                  chapeau!

                  en bovendien doet het toestelletje het uitstekend. we zijn vorige week in de ardennen geweest met 35 mensen en 10 digitale fototoestellen. ik heb alle foto's op de x-drive geplaatst. veel jaloerse gezichten gezien ...

                  groetjes
                  eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
                  --- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---

                  Comment


                  • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                    Klopt het dat de X-drive de miniaturen van RAW bestanden niet mee kopieert? Vroeger kon mijn computer altijd een miniatuur weergeven van een RAW bestand, maar sinds ik de RAW bestanden eerst op de X-drive zet en dan op mijn computer, kan ik de miniaturen niet meer zien: iemand raad?

                    Comment


                    • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                      Ik heb mijn X-drive ook sinds vandaag ook in mijn bezit.
                      Hartelijk dank aan Ajuin en RonnyE

                      Comment


                      • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                        Oorspronkelijk geplaatst door MDF
                        Ik heb mijn X-drive ook sinds vandaag ook in mijn bezit.
                        Hartelijk dank aan Ajuin en RonnyE

                        okee, dan ga ik ervan uit dat iedereen de zijne heeft, en kan ik dat de crew laten weten. prima zo, groepsaankoop dus gesloten, zonder enig probleem afgelopen. zo ben ik ook een gelukkig organisator. als ik nog iets nodig heb, en ik zie dat nog mensen het wel zouden willen, ben ik nog altijd bereid dit te doen. een D70 zou de eerstvolgende ankoop zijn, maar dat in groep




                        Oorspronkelijk geplaatst door Wouter M
                        Klopt het dat de X-drive de miniaturen van RAW bestanden niet mee kopieert? Vroeger kon mijn computer altijd een miniatuur weergeven van een RAW bestand, maar sinds ik de RAW bestanden eerst op de X-drive zet en dan op mijn computer, kan ik de miniaturen niet meer zien: iemand raad?
                        sorry, raar, want ik heb gistere continu op new posts gedrukt, mar dat jij iets gepost had wouter, heb ik totaal niet gezien. en de titel van de topic is nu toch wel lang om erover te lezen he

                        de x-drive kopieert gewoon de hele bestandsinhoud van het cf-kaartje. dus eigenlijk een back-up ervan. volledig de inhoud wordt dan in de map CF.000x gestoken!!! dus ook eventuele thumbs. misschien dat je iets verandert hebt aan je camera-instellingen, of deze van je pc???
                        via je digicam is het natuurlijk anders. dar wordt foto per foto van je cf naar de pc gebracht. hier is het een hele folder die je overbrengt. echtstreeks van digicam naar pc zal je die thubs zien ja, dat heb ik ook via mijn digicam, maar via de x-drive zal dat niet meer zijn he. dat is nu een nieuwe map geworden, die volledig fungeert als een externe harde schijf. eigenlijk om het zo te stellen, worden de thumbs weergegeven als je de foto's op de x-drive zet, maar je hebt geen scherm, en dus zie je het niet. zo kan je het wel stellen denk ik....maar ja, als ze dan supersnel op je pc worden geladen, kan je ze in thumbs op je scherm zien, in die map he. tis niet meer bij de overdracht dan, maar een kleine stap verder....

                        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                        Comment


                        • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                          Hoelang doet zo`n X drive er over om een kaartje van 1 GB op te slaan??

                          Gr. John
                          www.sportactiefoto.nl

                          Comment


                          • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                            een kleine 20 minutjes...

                            kijk hier maar eens http://forum.belgiumdigital.com/show...2&page=2&pp=30
                            is de technische info over deze x-drive...


                            uiteraard enkel geldig voor de VP3310, voor andere toestellen zal je even moeten googlen

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                              Oke, dan is de mijne toch oke, degene van wie ik hem heb overgenomen vertelde 5 minuten!!

                              Gr. John Marbico
                              www.sportactiefoto.nl

                              Comment


                              • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                                Oorspronkelijk geplaatst door marbico
                                Oke, dan is de mijne toch oke, degene van wie ik hem heb overgenomen vertelde 5 minuten!!

                                Gr. John Marbico
                                Dat klopt ook, als er maar een 10 foto's opstaan
                                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                                Fuji S602Z & extra's
                                www.CooMa.be BD0176BE

                                Comment

                                Working...
                                X