Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

    langs de andere kant sta ik 55€ dichter bij een nieuwe telelens
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

      Als het toch nog in orde zou komen, wil ik er ook wel een!

      Groeten

      Erik

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

        Het spijt me dan ook dat ik me dan van de lijst van geïnteresseerden schrap ...

        Nog veel success aan Sven bij zijn toekomstige acties ...

        Probeer de volgende keer toch iets meer rekening te houden dat zulke acties veel impact kunnen hebben
        [Nikon D5100 & Nikon D70]
        [Yves en Liesbeths blog Resort]

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

          We voelen met je mee Sven...

          Ik kan me voorstellen dat dit heel hard pijn doet...zo veel werk...allemaal voor niets.

          Maar je ziet, we nemen het ne niet kwalijk, hoe zouden we ook kunnen? Integendeel...bij deze wil ik u dan ook bedanken voor de geleverde inspanning.


          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

            Het was een mooi initiatief, maar het mocht niet zijn.
            Dit is echt spijtig voor jou Sven, want je hebt zo je best gedaan

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

              Sven , ik neem aan dat jij goede afspraken gemaakt had. Dan kan je je zelf niets verwijten. De leverancier heeft de afspraak toch gemaakt met jou, het was een deal , er was een akkoord ... een mondelinge afspraak is ook bindend (een overeenkomst). Dan mag jij toch de reden kennen waarom hij deze transactie de rug toekeerd!
              Ik heb jaren lang zaken gedaan. Heb mij altijd aan afspraken gehouden. Nooit spijt gehad dat ik 'koopjes jagers' doorzond. Vele zijn boos geweest omdat ik hen niet leveren wilde aan een prijs die zij bij concurenten bedongen hadden. Vele liepen hierdoor met hun face tegen de muur. Soms kan je een product nooit aan zulke prijs verkrijgen.
              Hier is echter de leverancier ZWAAR IN DE FOUT gegaan.
              Ik vind dat wij, die ons wel engareerden om aan zijn prijs te kopen, het recht hebben om de ware reden te kennen. Dit zijn jullie verplicht tegenover de leden van BD die zich engareerden.
              Geen ernstig antwoord van de leverancier ? Maak dan de naam bekend, zodat wij op onze hoede kunnen wezen voor iemand die niet te vertrouwen is en het niet waard is om er aankopen te doen.
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                Oorspronkelijk geplaatst door ChiChiWaWa
                Da's inderdaad bijzonder jammer en eigenlijk niet te begrijpen. Ik kan weinig leveranciers bedenken die niet wat graag een grote hoeveelheid in een klap zouden willen verkopen, zelfs aan kleinere winstmarges!
                Ikzelf zou toch ook willen weten wie deze leverancier dan wel is/was ... kwestie van er rekening mee te kunnen houden bij een eventuele toekomstige aankoop.
                ruim 250 kaartjes aan 55 euro = 13.750 euro of 550.000 oude Bf...
                das 'n redelijke investering voor 'n leverancier...
                normaal doe je dat voor gevestigde afnemers, maar wsn niet voor amateurfotografen...
                ik heb 'n vermoeden dat wsn het probleem daar ligt, want rond de 100 was er nog 'n prijsdaling...

                maar als het werkelijk dat grote aantal is, dat de leverancier afschrikt, dan snap ik niet waarom dan de hele inkoopactie afgelast wordt...
                doe het dan mondjesmaat volgens het FIFO principe of first in - first out... (ik was met 1 cfke bij de eerste 15 )
                en organiseer daarna 'n tweede inkoopactie bv...

                my 2 centiemekes...

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                  Hij zal dan toch niet aan dien "verdwenen" container geraakt zijn zeker
                  [Nikon D5100 & Nikon D70]
                  [Yves en Liesbeths blog Resort]

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                    Welke investering voor de leverancier ???
                    De afspraak was dat wij de kaartjes op voorhand zouden betalen, dus GEEN enkel financieel risco voor hem !!!
                    Integendeel, hij zou nog enkele weken € 13,750 op ZIJN rekening gehad hebben!
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                      Iedereen moet nu de reden kennen voor het afhaken .Waarom?
                      Ik verwijt niemand iets maar had op voorhand al wel enkele bedenkingen over de laatste prijs 55 euro.

                      Indien ik nu winkelier ben en zie dit hier dan gaan mijn haren wel recht omhoog staan want eender welke fabricant die dit doet verliest zijn normale afnemers.

                      In de winkel kost zulk cf kaartje toch 100 euro of meer . Wat moet die winkelier bij de fabrikant betalen voor dit kaartje ? .Hoeveel gaat die man nog verkopen als die fabrikant zijn afnemers zomaar in de kou zet.

                      Nogmaals Sven ik bedankt u voor de moeite en moest het toch nog kunnen ben ik nog steeds bereid er enkele te kopen.
                      Groetjes
                      http://www.vehe.be

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                        hoi!

                        Prachtig idee!

                        Graag had ik 8 kaartjes besteld, 1 voor mij, de rest zou voor collega's zijn.
                        Nu lees ik toch wel dat er maar 5 besteld kunnen worden.
                        Wat is dat nu???? Dwz dat 3 personen hier op't werk uiterst teleurgesteld zullen zijn.

                        5 CF'kes dus voor yowan-kenobi
                        Ik kies voor Brussel!
                        Eigenlijk wil het gewoon zeggen dat 1 van die personen zich ook zal moeten registreren en er ook 3 bestellen...
                        Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                          Lap... en ik had ondertussen al extra koffie/donkere Leffe voorzien voor de bezoekende Brabanders
                          Verlies de moed niet Sven
                          Eén voordeel: kan aan de RAW-trekkers nog steeds blijven zeggen dat mijn CF-kaartje te klein is en ik hierdoor in jpeg fotografeer
                          Website: http://www.d-eye.be

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door avatar
                            Iedereen moet nu de reden kennen voor het afhaken .Waarom?
                            Omdat ik in de toekomst liever geen zaken zou doen met een leverancier die overeengekomen afspraken blijkbaar niet na kan/wil komen.

                            Sven en de anderen die hun best deden om de gigantische stroom van reactie te verwerken valt helemaal niets te verwijten. We kunnen hen enkel bedanken voor het initiatief en de ijver.

                            De leverancier echter had misschien beter goede afspraken gemaakt alvorens ergens mee akkoord te gaan.
                            Canon EOS 300D - EF-S 18-55mm - Tamron 28-75mm f:2.8 - EF 80-200mm f:2.8 L - Sigma EF-500 Super - SanDisk CF Ultra II 512MB

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                              Bedroevend om te lezen dat blijkbaar bijna iedereen hier ineens de leverancier de grote boeman vindt.

                              Miscchien gewoon verstandig om niet te oordelen voordat je het hele verhaal kent.
                              In every colour there's the light
                              In every stone sleeps a crystal
                              Remember the Shaman, when he used to say:
                              "Man is the dream of the dolphin"

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Dolphin
                                Bedroevend om te lezen dat blijkbaar bijna iedereen hier ineens de leverancier de grote boeman vindt.

                                Miscchien gewoon verstandig om niet te oordelen voordat je het hele verhaal kent.
                                Vertel eens het hele verhaal Dolphin, dan is de kans op misverstanden ook minder groot.

                                Comment

                                Working...
                                X