Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

    Hallo Sven,

    Naam : Geertvde

    5 CF kaartjes in plaats van één !

    Afhaalplaats : Brussel (zaventem)

    Hartelijke dank voor dit initiatief, was van bij het begin lid onder de naam Bonzai dus nu Geertvde en als fairplay, ga ik onmiddelijk mijn lidmaatschap verlengen.

    mvg,
    Geert

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

      hallo,

      Benbits

      2 stuks graag
      Bijna niks meer....

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

        Mail gestuurd voor 5 stuks, afhaling te Antwerpen
        Canon EOS 300D - EF-S 18-55mm - Tamron 28-75mm f:2.8 - EF 80-200mm f:2.8 L - Sigma EF-500 Super - SanDisk CF Ultra II 512MB

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

          Ook al doet het er niet toe dat ik het zeg: maar haal mij maar van de lijst.

          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

            Beste forumleden,

            Een van onze forumleden (Sven Michiels) heeft onlangs het (privé) initiatief genomen om jullie tegen een zeer voordelige prijs te kunnen laten meegenieten van een samenaankoop van CF kaarten van 1 gig.
            Deze actie werd aangekondigd in het BD-forum en kon op massale belangstelling rekenen.
            De bestellingen waren dan ook haast niet bij te houden.
            Deze overweldigende belangstelling heeft echter een negatief gevolg gekregen: de leverancier kan of wil de gevraagde hoeveelheid onmogelijk leveren en heeft dan ook afgehaakt ...
            De actie is slachtoffer geworden van haar eigen succes ...
            Dit betekent dat op dit moment Sven met de handen in het haar zit en vraagt om de inschrijvingen te stoppen.
            Er worden echter wel pogingen ondernomen om deze actie op een andere manier (waarschijnlijk onder andere voorwaarden) tot een goed einde te brengen.
            Van zodra hierover concreet nieuws is kunnen jullie het hier lezen.

            Schiet dus niet op Sven, hij heeft een goedbedoelde actie opgestart die alle verwachtingen te buiten ging.
            De oorzaak van het (voorlopig) mislukken dient enkel gezocht te worden bij de leverancier, die zich teruggetrokken heeft.

            Deze posting is gebeurd na overleg met Sven, die momenteel met vakantie is.

            Jaja
            voorzitter BD VZW
            Last edited by teddy-bear; 30 januari 2005, 21:06.
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door jaja


              De oorzaak van het (voorlopig) mislukken dient enkel gezocht te worden bij de leverancier, die zich teruggetrokken heeft.

              Jaja
              voorzitter BD VZW
              **** happens...maar zou dan toch graag weten welke leverancier 't was...

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                Zeer jammer...

                Zal het morgen mogen uitleggen...

                Toch een pluim voor Sven , ik denk dat het lang zal duren voor hij dit nogmaals probeert.

                Nogmaals bedankt, al is het niet goed afgelopen...
                Nikon D300 & een beetje glas...
                Iets kleiners als carry everywhere

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                  idd jammer

                  maar was toch fantastisch initiatiaf van den sven don't blame on him


                  grtz
                  A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
                  pics @ www.thejudge.be

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                    Ik vreesde ervoor...
                    Maar zoals gezegd: voor Sven !
                    Je moet het toch maar durven !

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                      Dit is natuurlijk heel jammer, misschien herhaalbaar maar dan alleen voor de leden, dan zullen het wel wat minder kaartjes zijn.
                      Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                      www.bartvo.be

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door w00ha
                        **** happens...maar zou dan toch graag weten welke leverancier 't was...
                        Ik ook.
                        Gallery: http://www.fotogallerij.be

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                          Een leverancier die zich terugtrekt omdat hij 250 cf's kan verkopen Hij was over de gang van zaken niet te spreken welke gang van zaken? Het feit dat hij in één klap 250 cf's kon verkopen??? Jammer dat ik geen sandisk verkoop.

                          Waarom eigenlijk niet rechtstreeks bij de importeur? Ik kan me niet voorstellen wie er anders op een aanvaardbare termijn die krengen kan leveren. 250 stuks is niet niets hé.

                          België: www.agami.be
                          Nederland: www.holst.nl
                          Duistland: www.duttenhofer.de

                          Vragen staat vrij niet?

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                            Jammer dat het niet kunnen doorgaan is.
                            Ik zal het mogen uitleggen hier op't werk.... khad 5 kaartjes
                            besteld en had er zeker 10-15 nodig

                            toch bedankt sven voor je initiatief!
                            reken niet meer op mij bij een volgende actie. 'kheb het mij al
                            serieus beklaagd dat ik er tegen mijn collega's iets van gezegd heb.

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                              Spijtig maar toch bedankt voor de moeite Sven ,hopelijk komt het op een andere manier nog goed.
                              Groetjes
                              http://www.vehe.be

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                                Da's inderdaad bijzonder jammer en eigenlijk niet te begrijpen. Ik kan weinig leveranciers bedenken die niet wat graag een grote hoeveelheid in een klap zouden willen verkopen, zelfs aan kleinere winstmarges!
                                Ikzelf zou toch ook willen weten wie deze leverancier dan wel is/was ... kwestie van er rekening mee te kunnen houden bij een eventuele toekomstige aankoop.
                                Canon EOS 300D - EF-S 18-55mm - Tamron 28-75mm f:2.8 - EF 80-200mm f:2.8 L - Sigma EF-500 Super - SanDisk CF Ultra II 512MB

                                Comment

                                Working...
                                X