Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iMac 27 inch (nieuwe model)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iMac 27 inch (nieuwe model)

    Heeft iemand die al ergens in real life zien opduiken ? Bij de lokale dealer nog geen beschikbaar, op de website wordt januari aangeduid, maar dat kan evengoed 31 januari zijn.
    Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
    ----------------------------------------------
    Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

  • #2
    Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

    Ik denk dat deze pas in de winkels zullen liggen als ze verkrijgbaar zijn op de Apple store zelf, wat voor mij eigenlijk vrij logisch klinkt.

    Of het kan februari zijn, want eerst waren ze verkrijgbaar eind december :-)

    Comment


    • #3
      Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

      ik ben gisteren nog in Turnhout in de Mac-store geweest, en daar stond de 27" sinds vorige week.

      zou voorlopig niet direct geleverd kunnen worden, kan toch enkele weken duren...

      Ik weet al waar ik voor ga werken de volgende maanden ;-)

      mvg, Marc
      1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
      www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

      Comment


      • #4
        Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

        Ben ik de enigste die de oudere mooier vind?

        Comment


        • #5
          Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

          Ja :-)
          portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
          Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

          Comment


          • #6
            Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

            Ben ik de enige die vind dat Apple er deze keer over is gegaan met hun false advertising? Iedereen weet dat ze niet wegkijken van details en specificaties 'vergeten' te vermelden op punten vanwelke ze weten dat ze achterstaan op de concurrentie, maar deze keer vind ik toch dat het er los over is met de nieuwe iMac.

            Hoe hij wordt voorgesteld :



            Hoe hij echt is

            MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

            Comment


            • #7
              Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

              Oorspronkelijk geplaatst door Mista Molla Bekijk bericht
              Ben ik de enige die vind dat Apple er deze keer over is gegaan met hun false advertising? Iedereen weet dat ze niet wegkijken van details en specificaties 'vergeten' te vermelden op punten vanwelke ze weten dat ze achterstaan op de concurrentie, maar deze keer vind ik toch dat het er los over is met de nieuwe iMac.

              Hoe hij wordt voorgesteld :

              ...

              Hoe hij echt is

              ...
              Ik ben helemaal akkoord, ik betwijfel zelfs of het enkel de hoek is van waaruit gefotografeerd werd, of dat ze ook een deel van de achterkant gewoon hebben weggeshopt.
              Last edited by LaurentS; 28 december 2012, 23:56.
              70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

              Comment


              • #8
                Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                Gaan ze dan terug naar dit design??


                Wat ben ik blij dat ik een Macbook heb gekocht ipv. te wachten op een iMac... Dat is écht wel een gedr....

                Comment


                • #9
                  Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                  Heeft de nieuwe iMac nog een CD/DVD lezer/schrijver?
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                  Comment


                  • #10
                    Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                    Zo te zien niet, al kan ik dat dus niet zeker zeggen. Ik zou er eigenlijk niet stom van staan moest je daarvoor weer iets apart kopen...

                    Het is wel erg dat ze dat niet laten zien.. het is trouwens lelijker geworden dan zijn voorganger vind ik..
                    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                    Comment


                    • #11
                      Re: iMac 27 inch (nieuwe model)



                      Sadly, the event also signaled the end of the presence of optical drives built into Apple's desktop machines.
                      Dus geen optical drive meer... en dus opnieuw naar een externe drive.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                      Comment


                      • #12
                        Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                        En weer 79€ in hun zak
                        MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

                        Comment


                        • #13
                          Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                          Dat is ook de reden waarom ze de zijkant zo dun hebben kunnen maken, het verwijderen van de drive. Ik vind ze prachtig die imacs maar gezien de prijs hou ik het bij een windows pc.

                          Comment


                          • #14
                            Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                            Ik heb hem net zien staan bij easy-m en in de fnac en die foto hier en die foto hier heeft precies toch last van lensvervormingen. Hij is idd in het midden wat dikker, maar ik denk dat hij met moeite aan de dikte van de oude imac komt. Hij heeft idd geen optical drive meer en dat vind ik wel jammer, alhoewel... hoe vaak gebruik je die nog?
                            Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                            Comment


                            • #15
                              Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                              en besteld vier weken wachten
                              Flickr één
                              Flickr two

                              Comment

                              Working...
                              X