Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kapotte EN-EL19 (accu s2500)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kapotte EN-EL19 (accu s2500)

    Waar en welke third party (lees budget) EN-EL19 accu kopen voor een Coolpix S2500?
    (Budget is wel degelijk belangrijk het is voor een persoon met een mentale handicap die in de instelling woont waar mijn vriendin werkt).
    Dank u
    Last edited by kawaracer; 15 januari 2013, 13:07.

  • #2
    Re: kapoote EN-EL19 (accu s2500)

    http://www.digicamshop.be/zoeken?sea...&query=EN-EL19

    Ik weet niet juist wat zijn budget is. Wss kan je op ebay nog goedkopere versies vinden
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: kapoote EN-EL19 (accu s2500)

      Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
      http://www.digicamshop.be/zoeken?sea...&query=EN-EL19

      Ik weet niet juist wat zijn budget is. Wss kan je op ebay nog goedkopere versies vinden
      Om het simpel te stellen om een aankoop van 20eur moet er ofwel 4 weken 5 eur van het weekgeld opzij gezet worden of via een bewindvoerder toestemming gevraagd worden. Dus budget zo laag mogelijk. Bij foto Nelissen had ik geďnformeerd daar kost een nikon accu 40eur en een third party op bestelling rond de 30eur voor een toestelletje van 80eur vind ik da veel geld.

      Iemand ervaring met deze?

      Comment


      • #4
        Re: kapoote EN-EL19 (accu s2500)

        Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
        Om het simpel te stellen om een aankoop van 20eur moet er ofwel 4 weken 5 eur van het weekgeld opzij gezet worden of via een bewindvoerder toestemming gevraagd worden.
        Misschien nevens de kwestie, maar dat vind ik schandalig! Ook iemand die mentaal gehandicapt is zou een vrijheid van uitgave moeten hebben binnen bepaalde grenzen. Om 20 euro uit te geven problemen hebben hoe het te regelen? Dat is belachelijk!
        Ik spreek uit ervaring want mijn broer is ook mentaal gehandicapt en staat onder bewind. Als hij niet een minimum aan uitgaven zou kunnen doen zonder toestemming van zijn bewindvoerder zou zijn leven maar triestig zijn.

        Sorry als ik wat overreageer maar kvind dat echt erg...
        FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

        Comment


        • #5
          Re: kapoote EN-EL19 (accu s2500)

          Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht
          Misschien nevens de kwestie, maar dat vind ik schandalig! Ook iemand die mentaal gehandicapt is zou een vrijheid van uitgave moeten hebben binnen bepaalde grenzen. Om 20 euro uit te geven problemen hebben hoe het te regelen? Dat is belachelijk!
          Ik spreek uit ervaring want mijn broer is ook mentaal gehandicapt en staat onder bewind. Als hij niet een minimum aan uitgaven zou kunnen doen zonder toestemming van zijn bewindvoerder zou zijn leven maar triestig zijn.

          Sorry als ik wat overreageer maar kvind dat echt erg...
          Ik begrijp uw reactie volledig. Ik had het ook maar simpel willen voorstellen, er is wel een budget dat vrij besteed kan worden maar dat budget is soms erg krap en dat is hier nu eenmaal het geval.

          Comment


          • #6
            Re: kapoote EN-EL19 (accu s2500)

            ik ken de situatie, werk zelf in de sector. Heb die site nog nooit gebruikt maar lijkt wel ok. denk er wel aan dat er soms vanuit nederland meer verzend kosten bij zitten.
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment

            Working...
            X