Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iMac 27 inch (nieuwe model)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

    Die van mij is besteld op 3 januari in een Lab9 Store in Kortrijk. Donderdag 10 januari even binnengewipt en wisten mij te vertellen dat ik hem zeker deze week (lees week van 14 januari) zal binnen krijgen. Ze leveren elke dag een 15 tal uit, aldus de verkoper.

    Dit ter info
    Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
    ----------------------------------------------
    Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

    Comment


    • #17
      Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

      Ik heb hem vandaag ook gezien en dat valt echt wel mee hoor.. Zoals Muse zegt lijkt er toch wat vervorming op te zitten hoor Ik vind het een zeer geslaagde imac toch
      Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
      https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

      Comment


      • #18
        Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

        Kan je makkelijk het ram geheugen zelf uitbreiden,200€ vind ik namelijk veel geld om 8 GB extra ram.

        Comment


        • #19
          Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

          bij de 21 kan je best onmiddelijk de update naar 16 Gb bestellen. Kan je zelf niet zo makkelijk openen ( met een plectrum het scherm rondom lospeuteren) Vanaf 27" kan je achteraan een luikje openen en zelf updaten tot max 4*8
          (32 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 4x 8 GB)
          Last edited by bigfoot46; 13 januari 2013, 14:17.
          Flickr één
          Flickr two

          Comment


          • #20
            Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

            [QUOTE=Mista Molla;3751504]Ben ik de enige die vind dat Apple er deze keer over is gegaan met hun false advertising? Iedereen weet dat ze niet wegkijken van details en specificaties 'vergeten' te vermelden op punten vanwelke ze weten dat ze achterstaan op de concurrentie, maar deze keer vind ik toch dat het er los over is met de nieuwe iMac.

            Hoe hij wordt voorgesteld :



            Hoe hij echt is

            Tja der zit van alles in. Je moet het ergens kwijt
            Flickr één
            Flickr two

            Comment


            • #21
              Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

              Oorspronkelijk geplaatst door pixelmaniac Bekijk bericht
              Kan je makkelijk het ram geheugen zelf uitbreiden,200€ vind ik namelijk veel geld om 8 GB extra ram.
              Ik heb mijn uitbreidingsgeheugen gekocht bij Crucial, dus standaard met 8 GB bestellen en dan zelf uitbreiden naar 32 GB (kostprijs 123 € ipv 600 €).

              Het is wel 4 x 8 GB en niet 2 x 16 GB. (tis maar dat je het weet)
              Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
              ----------------------------------------------
              Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

              Comment


              • #22
                Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                Oorspronkelijk geplaatst door Dirre Bekijk bericht
                Ik heb mijn uitbreidingsgeheugen gekocht bij Crucial, dus standaard met 8 GB bestellen en dan zelf uitbreiden naar 32 GB (kostprijs 123 € ipv 600 €).

                Het is wel 4 x 8 GB en niet 2 x 16 GB. (tis maar dat je het weet)
                Bestaan er dan latjes van 16 GB?

                Comment


                • #23
                  Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                  Dat wordt dus zelf uitbreiden,binnenkort bestel ik er ééntje,van windows naar osx, eindelijk...
                  Bedankt voor de tip.

                  Comment


                  • #24
                    Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                    Ik ben iets meer dan jaar geleden overgeschakeld van Windows naar iMac 21,5" en direct mijn geheugen uitgebreid naar 16 GB.
                    Die SSD harde schijf wou ik wel maar was toen toch nog veel te duur voor mij maar ik ben toch aangenaam verrast inzake opstartsnelheid van mijn iMac met gewone HD.
                    Nooit of te nooit wil ik nog terug naar Windows, ik ben levenslang gevaccineerd.
                    Voor de nieuwkomers in iMac-land: die Magic Trackpad is geniaal, sinds ik die heb zit de muis in de kast.

                    Succes ermee,
                    Senn

                    Comment


                    • #25
                      Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
                      Ik ben iets meer dan jaar geleden overgeschakeld van Windows naar iMac 21,5" en direct mijn geheugen uitgebreid naar 16 GB.
                      Die SSD harde schijf wou ik wel maar was toen toch nog veel te duur voor mij maar ik ben toch aangenaam verrast inzake opstartsnelheid van mijn iMac met gewone HD.
                      Nooit of te nooit wil ik nog terug naar Windows, ik ben levenslang gevaccineerd.
                      Voor de nieuwkomers in iMac-land: die Magic Trackpad is geniaal, sinds ik die heb zit de muis in de kast.

                      Succes ermee,
                      Senn
                      Die bedien je ook enkel met je vinger hč, zoals de trackpad op de MB? Ik ben op zoek naar een mini tekentabletje om mee te nemen. Maar die wacoms zijn me te groot (niet van werkoppervlak, maar algemeen)
                      Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                      Comment


                      • #26
                        Re: iMac 27 inch (nieuwe model)

                        Hi,

                        ik heb de nieuwe iMacs "live" gezien in de Apple store, en vind ze prachtig.
                        Maar zolang mijn huidige 27" de software die ik gebruik nog kan volgen, koop ik nog geen nieuwe.
                        (en nu maar hopen dattie gauw stuk gaat, hahaha)

                        Greetz, Peter
                        Nikon D7000+MB-D11|Nikon SB900|Nikkor 16-85 f/3.5-5.6|Nikkor 24-70 f/2.8|Nikkor 35 f/1.8|Nikkor 70-300 f/4.5-5.6|Nikkor 105 f/2.8

                        Comment

                        Working...
                        X