Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarop letten bij kopen van eerste flitsset?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waarop letten bij kopen van eerste flitsset?

Hey iedereen,

Ik ben een beginnende fotograaf, en ik zou graag een flitssetje kopen om wat gemakkelijker te kunnen werken (ik werk nu met 2 500W bouwlampen, zonder statief, en dat is niet echt gemakkelijk)

Nu heb ik een setje bij konijnenberg zien staan, en wou eens aan de meer ervaren fotografen vragen of ik dit wel zou moeten kopen.

Jinbei Delicacy D-180 Studio Flits Kit De Luxe

Deze DeLuxe uitvoering van de Delicacy D180 kit van Jinbei wordt geleverd in handige rolkoffer waar alles in zit. De D-180 kit is speciaal ontworpen voor portret- en productfotografie. De D-180 flitskoppen hebben een lichtsterkte van 180 watt per seconde, een herlaadtijd van 1.2 seconde en een consistente kleurtemperatuur van 5500K (±200K).

Let op! De Jinbei TR-A8 draadloze transmitter werkt niet in combinatie met de Jinbei Delicacy D-180 set! De TR-D4 is de draadloze trigger voor deze set. Deze kunt u vinden onder de accessoires.

De Jinbei D-180 kit bestaat uit:
    3 x D-180 Digitale flitser
    1 x D-50x70 Softbox
    1 x D-550 Octo-Softbox
    1 x D-Honey Comb
    1 x DeLuxe rolkoffer
    3 x SJ-200 Aluminium Light Stand

Vooral kinderen, huisdieren en producten vallen voor mijn lens, maar ook portretten en heel soms full body.
    de ruimte waarin ik werk is ongeveer 5m x 5m, maar deze is wel bemeubeld (de woonkamer dus, en ook de reden waarom ik practisch geen full body kan doen)
    Het is wel de bedoeling om ooit een grotere ruimte ter beschikking te hebben, dus daar moei ik rekening mee houden.

Ik werk met een D3100'tje, en vooral met de 55-200 kitlens.