Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanguard Heralder 33

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vanguard Heralder 33

Ik ben op zoek naar een tas en heb m'n keuze weten terug te brengen tot 2

de DomkeF2 en de vanguard heralder 33.

Heeft iemand ervaring met de laatste?
    Of weet iemand een winkel (omgeving Gent) waar ik de tas een keer kan bekijken of hij aan m'n verwachtingen/eisen voldoet.

Ik heb het idee dat de tas nogal groot oogt.

Re: Vanguard Heralder 33

Niemand??

Comment

ik heb geen ervaring met deze vanguard tas maar wel met de up-rise 48 rugzak en ik ben er heel tevreden over .
      misschien moet eens kijken bij deze winkelketens. ik heb bij deze laatste winkel gekocht .

saturn
      fnac
      media markt
      www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

Comment

Heb de f2 eens 1 dag gebruikt, geleend van een kennis. Ik weet niet juist wat je er allemaal wilt in dragen. Vond de f2 practisch en viel niet echt op zijnde camera tas. Voelde stevig aan maar padding was precies wel niet zo dik. Al een tijdje geleden dus kan me ook vergissen over de padding.
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Voor nu is het een body(+grip) met 3 lenzen, een 2e accu, 1setje extra geheugen kaarten, een mobiele harde schijf, kabels, etc.
          Maar op termijn komt daar een flitser bij, w.s. nog wel 1-2 lenzen.
          Ik vind de F2 qua looks een mooie tas, maar de Heralder lijkt me practischer en ook meer draagcomfort te hebben.

Comment

Working...
          X