Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

printer probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• printer probleem

Ik heb een Canon Pixma MP760 printer. Nu heb ik pas Windos 7 64bits geinstalleerd en krijg ik de printer niet meer geinstalleerd. Van alles geprobeerd al diverse driver geprobeerd maar niks werkt.
    Het stopt altijd met dit scherm

De kabels zitten er in, ik kan ermee scannen maar niet printen.
    Deze driver "mp760vst64620en.exe" heb ik nu geprobeerd.
    Wie kan me helpen
    Fujifilm en het nodige bijbehorend glas

Re: printer probleem

Moest blijkbaar hier eerst om hulp vragen om dan een half uur later zelf de oplossing te vinden.

Comment

En Martin

Wat was de oplossing, misschien kunnen andere gebruikers er ook van leren.
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

Comment

Re: printer probleem

1.Open Apparaten en printers door te klikken op de knop Start en vervolgens op Apparaten en printers in het menu Start.

2.Klik op Een printer toevoegen.

3.Selecteer Een lokale printer toevoegen in de wizard Printer toevoegen.

4.Zorg dat op de pagina Selecteer een printerpoort de knop Bestaande poort gebruiken en de aanbevolen printerpoort zijn geselecteerd en klik op Volgende.

5.Selecteer op de pagina Installeer het stuurprogramma voor de printer de fabrikant en het model van de printer en klik op Volgende.
        •Als uw printer niet wordt weergegeven, klikt u op Windows Update en wacht u tot Windows gecontroleerd heeft of er extra stuurprogramma's zijn.
        •Als uw printer niet wordt weergegeven, klikt u op Windows Update en wacht u tot Windows gecontroleerd heeft of er extra stuurprogramma's zijn.
        •Als er geen stuurprogramma's beschikbaar zijn en u de installatie-cd hebt, klikt u op Bladeren en gaat u naar de map waarin het printerstuurprogramma zich bevindt. (Raadpleeg de handleiding van de printer voor aanvullende hulp.)

6.Volg de overige stappen in de wizard en klik vervolgens op Voltooien.

Comment

Working...
        X