Ik ben op zoek naar een scherm om mijn foto's beter te kunnen bijwerken. Totnutoe deed ik dat op mijn laptopscherm, met desastreuze resultaten tot gevolg. Altijd te donker of te licht. Schermkalibratie heeft hier niks aan verholpen. Ik moet de helderheid van mijn scherm op stand 0 zetten om iets of wat in de buurt van de definitieve afdruk te komen...
Soit, ik zou dus graag een extern scherm kopen, dat prijs/kwaliteit levert wat ik zoek. Het moet geen professioneel scherm zijn, en hoeft ook geen 29-inch te zijn. Ik had een budget van 300 tot 600 euro voor ogen. Overlaatst heb ik in de Shoot een vergelijking gezien, maar ik vroeg me af of er nog nieuwe evoluties op de markt zijn die te volgen zijn.
Daarnaast vraag ik me af waar ik zo'n scherm best kan kopen?
Bedankt,
OC
Soit, ik zou dus graag een extern scherm kopen, dat prijs/kwaliteit levert wat ik zoek. Het moet geen professioneel scherm zijn, en hoeft ook geen 29-inch te zijn. Ik had een budget van 300 tot 600 euro voor ogen. Overlaatst heb ik in de Shoot een vergelijking gezien, maar ik vroeg me af of er nog nieuwe evoluties op de markt zijn die te volgen zijn.
Daarnaast vraag ik me af waar ik zo'n scherm best kan kopen?
Bedankt,
OC
Comment