Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statief + balhoofd voor macro.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Statief + balhoofd voor macro.

sedert kort heb ik mij een macro objectief gekocht en had van tevoren een goedkoop statiefje van vanguard die redelijk zijn werk deed voor bepaalde zaken.

maar nu ik wat deftige zwaardere objectieven heb EN ik mij aan het bezig houden ben met macro kom ik toch al gauw over de grenzen van mijn vanguard dingetje

nu ben ik opzoek naar een statief met balhoofd om macro te doen.

probleem is alleen dat ik bitter weinig van statieven en balhoofden ken.
    ik heb ongeveer een budget rond de 500 euro hiervoor (zal al iets deftigs vinden dan?) kan eventueel met een aanvaardbare som opgetrokken worden of is dit budget wat aan de te hoge kant voor zo'n zaken?

mvg david

Re: Statief + balhoofd voor macro.

Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

Comment

man man man dat ik hier over gekeken heb, shame on me, een hele grote sorry voor deze nutteloze draad en een welgemeende merci om de link hier te plaatsen.

bij deze mag topic verwijderd worden.

mvg david

Comment

[Mod-LesC]Topic gesloten. [/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
        X