Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mriya - Astrofotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mriya - Astrofotografie

Mriya, je hebt een grote interesse in astro fotografie en wil je dit zeker niet onthouden.

De TS noemt het een "goedkope" uitrusting wat inderdaad volgens een andere poster relatief is:
    Discover AstroTrac's innovative & portable German equatorial mount for astrophotography, engineered to strict tolerances to give you optimum tracking accuracy.

Re: Mriya - Astrofotografie

Goedkoop is inderdaad relatief...

Ik heb nog een telescoop van de ALDI liggen, zo eentje die zelf naar sterren kan richten en ze blijft tracken.
    Misschien eens proberen mijn camera daar op te plakken.
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Hallo,

de technologie interesseert me wel maar ik ben een volledige leek op dit vlak.
      Stacking heb ik al toegepast in macro fotografie en time lapse fotografie heb ik ook al toegepast.
      Ken je een site/boek of een fotografie school waar men je astro fotografie kan aanleren?

bedankt
      A picture says more than a thousand words

Comment

Je kan zeker hulp krijgen bij de sterrenwacht van het KMI (noemt dat nog de Sterrenwacht?)
        Verder even snel Mr. Google opgeroepen en zie:

Er zullen nog wel meer groepen/verenigingen zijn maar elke link heeft je toch al waardevolle info.

Comment

ik weet niet vanwaar je bent maar er is hier iemand in menen die een Dome heeft in zijn tuin , die kerel doet niets anders dan astrofotografie, magnifiek hoor.

ik weet van mijn vriend die ook aan dat soort dingen doet dat die kerel met plezier iemand ontvangt voor een nachtje, mss kan je eens met hem in contact proberen te komen?

als je eventueel intresse hebt, kan ik wel zijn adres en gegevens bezorgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
            ik weet niet vanwaar je bent maar er is hier iemand in menen die een Dome heeft in zijn tuin , die kerel doet niets anders dan astrofotografie, magnifiek hoor.

ik weet van mijn vriend die ook aan dat soort dingen doet dat die kerel met plezier iemand ontvangt voor een nachtje, mss kan je eens met hem in contact proberen te komen?

als je eventueel intresse hebt, kan ik wel zijn adres en gegevens bezorgen.
            De beste man is van De Pinte dus niet zo gek ver van Menen. Info die goud waard is. (Męende of Męenn)

Comment

thx !
              A picture says more than a thousand words

Comment

Hey juppekes

Bedankt voor de info

Zal ik zeker eens op mijn gemak lezen.

PS: sorry voor de late reactie
                Bootjes

Comment