Binnenkort ga ik weer naar de F1 in Monaco. Heb net eens gekeken en een lowepro rugzak met 300mm2,8 en 1d kom ik aan 6,5kg. De vraag is mocht ik mijn 2de body zonder lens rond mijn nek hangen en de 70-200 in binnenzak steken dat ze daar iets kunnen op zeggen? Flits en monopod en batterijen gaan in hoofdbagage.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Handbagage Brussels Airlines
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Handbagage Brussels Airlines
Oorspronkelijk geplaatst door Pabl0°D Bekijk berichtIk denk toch dat ze dit alles zullen zien als handbagage aangezien je niks mag bijhebben als je door de scannen stapt.Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pabl0°D Bekijk berichtIk denk toch dat ze dit alles zullen zien als handbagage aangezien je niks mag bijhebben als je door de scannen stapt.
Bij het inchecken controleren ze hoogstens je bagage, niet jezelf. Dus ik zou het gewoon doen.Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Normaal alles wat in je binnenzak of andere zakken zit, zal geen probleem (mogen) geven. Probeer eens jas of broek aan te doen met grote zakken, zodat je hier je 2de body en/of lens ,kan insteken, zonder dat het al te veel opvalt.
Je kan ook proberen dit alles in een laptop tas te steken of een aparte tas (beetje de look heeft van een handtas) daar deze ook nooit mee gewogen wordt.
Naargelang met welke maatschappij je vliegt, moet je maar eens kijken naar de voorwaarden van wat als handbagage wordt beschouwd.
Veel sukses.
Comment
-
-
als ik ga duiken zitten mijn jas zakken altijd vol gewicht om de handbagage en ruimbagage binnen de perken te houden. Volgens mij is er in de richting, aantal zakken in jas en broek, geen enkele vestimentaire beperking. En ja, bij de veiligheidscontrole wordt niet gekeken hoeveel gewicht je bij hebt.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Ik moet altijd als ik door de douane ga al m'n zakken leegmaken, riem af en soms zelfs schoenen uit. Om te voorkomen dat dit veel werk is, neem ik een rugtas mee als handbagage waar alles in zit en verder gaat alles gewoon in het ruim mee...
Kosten: 60 euro voor een koffer a 22 kg (was het de laatste keer AMS-YYZ)Visit my website
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H€rmen Bekijk berichtIk moet altijd als ik door de douane ga al m'n zakken leegmaken, riem af en soms zelfs schoenen uit. Om te voorkomen dat dit veel werk is, neem ik een rugtas mee als handbagage waar alles in zit en verder gaat alles gewoon in het ruim mee...
Kosten: 60 euro voor een koffer a 22 kg (was het de laatste keer AMS-YYZ)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk berichtBinnenkort ga ik weer naar de F1 in Monaco. Heb net eens gekeken en een lowepro rugzak met 300mm2,8 en 1d kom ik aan 6,5kg. De vraag is mocht ik mijn 2de body zonder lens rond mijn nek hangen en de 70-200 in binnenzak steken dat ze daar iets kunnen op zeggen? Flits en monopod en batterijen gaan in hoofdbagage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cra Bekijk berichtIk kijk op dit eigenste moment naar mijn Nikon 70-200 (weliswaar de vorige versie) en ik kan me geen enkele kledingstuk in mijn kast voorstellen waar die in een binnenzak zou passen
Comment
-
-
Bij AS Adventure kon je vorig jaar (misschien nu nog?) van PacSafe heuptassen kopen waar een body met de 18-200mm kitlens op gemonteerd heel makkelijk in gaat. Heb ik ook zo meegenomen samen met al een redelijk lijvige trolly. Ik had toen ook nog een extra lenstas omhangen en een draagtas voor de netbook. Daar heeft nooit een hond naar gekraaid (misschien ook omdat honden niet kraaien?).Canon EOS 600D + 18-200mm IS. Op het verlanglijstje: 17-55mm IS USM en 100-400mm IS USM
Comment
-
Ben overlaatst naar australie geweest, met verschillende overstappen en verschillende maatschappijen. Heb altijd m'n 550D + 18-55 of zelfs 70-300 rond m'n nek meegenomen. Nooit zever mee gehad in de luchthaven. Op de terugweg hebben we trouwens altijd de zwaartste kleding (botinnen, camera, jeansbroek, jas, etc.) aangedaan bij het inchecken... Zo spaar je enkele kilo's in de bagage.Canon 550D + Canon 18-55 IS II + Canon 50 1.8 MKII + Tamron 70-300 VC USD + M42 glas: 50mm + 50mm macro + 35 mm + 135mm + 2xTC
Op zoek naar fotomateriaal voor een prikje? Zoek hier eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtHeeft men je €60 laten betalen omdat je 2kg over het toegestande gewicht zat??
Voor ongeveer 60 euro neem je een extra koffer mee.Visit my website
Comment
Comment