Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handbagage Brussels Airlines

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Handbagage Brussels Airlines

Oorspronkelijk geplaatst door Valloray Bekijk bericht
    Normaal is slechts één stuk toegelaten als handbagage
    Dat is juist maar volgens de regels op de website mag je ook nog andere items 'free of charge' meenemen, zoals bvb handtas, laptop tas, etc. en volgens het lijstje mag dat ook een 'small camera' zijn. En er staat geen definitie bij van 'small', en ik vind mijn D300 heel klein tov van al die D4's

Ik laat mijn camera ook standaard in mijn handbagage zitten maar als ze zouden beginnen klagen over het feit dat mijn handbagage te veel weegt zou ik hem toch rond mijn nek hangen en met dat soort regeltjes beginnen zwaaien... Je weet nooit of het helpt. De wachtrij achter je wordt ondertussen ook alsmaar langer en dat hebben ze ook niet graag.
    Last edited by muylaerb; 12 mei 2012, 07:29.
    mvg
    Bert

Comment

Re: Handbagage Brussels Airlines

Ikzelf heb geen ervaring met SN, maar wel met Air France, KLM en Jetairfly. Heb al een paar keer (bijna) al mijn materiaal meegenomen, vooral naar Afrika.
      Betreft Lowepro rugzak met inhoud; 5mkII, 24-70, 28-300, 100-400, flits, batterijopladers en (reserve) batterijen voor flits. Verrekijker, compactcamera en bijhorende oplader, kortom, mijn tas zit vol. Gewicht 14kg, jawe,l veertien kilogram. Nog nooit problemen mee gehad in verband met het gewicht en afmetingen.

Comment

Working...
      X