Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon op Ebay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon op Ebay

Door de aanschaf van een 5DmkII zat ik wat te zoeken achter een grip.
    Canon zit rond de €250, de phottix versie rond de €120.
    Na even zoeken kwam ik op Ebay hetvolgende tegen.

Iemand hier ervaring mee?
    prijs is extreem laag, maar waar zit het addertje?
    Sarcasm and lies... These words are a retrospective of my subliminal self...

Canon 5DmkII - Canon 500D - glass - strobes - my eyes

Re: Canon op Ebay

Oorspronkelijk geplaatst door Cr6dle Bekijk bericht
    ........
    prijs is extreem laag, maar waar zit het addertje?
    denk een imitatie.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      denk een imitatie.
      grt,bouk.
      ik volg

maar daarom niet slechter zenne

ik heb voor mijn 40D een grip gekocht op ebay voor 40-45 euro inclusief 2 batterijen en die werkt perfect
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
        ik volg
        Ik ook; echt namaak

Ik heb ook via Hongkong een grip besteld voor mijn 7D, en die doet het ook zeer goed.

Vermoedelijk hebben ze een fotoke van de originele gebruikt om mensen te laten weten voor welke Canon het juist is.....

Je betaald via Paypal, dus heb je een veiligheid; als het niet goed is of niet geleverd wordt, geld terug.
        Ook als het item dat je besteld beschadigd is, zijn ze gemakkelijk in vervangen. Enkele weken terug nog voorgehad met batterijboxen. 5 besteld voor 3.45 euro, eentje was er heel aangekomen. Mailtje gestuurd met foto erbij, ik had de keuze, geld terug of terug opsturen. Terug laten opsturen en de volgende lading kwam verpakt in véél bubblewrap perfect aan.

Nog enkele andere links voor grips :

Er zijn veel sites die de grip aanbieden, en het loont de moeite om ze even uit te spitten. Het kan nog een 5-10 euro verschil maken, soms meer, als je goed rondkijkt.
        Zelfs op de eigen site kan het soms zijn dat hetzelfde product aangeboden wordt aan een lagere prijs.

Hou wel rekening mee de levertijd, die kan wel oplopen tot enkele weken. Persoonlijk heb ik al bij verscheidenen Hongkong en Chinese ebay winkels besteld, steeds met positief resultaat.

Indien gewenst kan ik de urls posten van de winkels waar ik al gekocht heb...
        Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

Comment

ik heb ook een grip van deze verkoper en ben er zeer tevreden van. Let wel, een vriend van mij heeft een grip met dat display en dat schijnt nog al een energie "vreter" te zijn en dat display is niet meer dan een gadget!!! De grip voor mijn 60D (merk= Meike) en ook de meegeleverde batterijen doen het perfect!
          Levertijd was slechts 10 dagen die kan nu wel oplopen met de feestdagen.
          Hier is er nog één van mijn winkels:
          Last edited by RichKE; 20 december 2011, 11:45.
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Ik heb een MB D10(D300/700) gehad van Phottix en dat was een prul met slechte kontakten en bewoog altijd iets.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik heb reeds van alles en nog wat (fotograf. toebehoren) gekocht via Ebay en dit bij verschillende verkopers uit Hong Kong en/of China en alles werk perfect. Ben nu weer iets verwachtende van link-delight. Kost wel allemaal slechts 1/3 tot 1/4 van de merkeigen producten. Is natuurlijke pure namaak, maar so what als het perfect werkt ?
              Wel ALTIJD betalen met PayPal, reden waarom werd hierboven reeds aangehaald.
              Groetjes en succes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Ik heb reeds van alles en nog wat (fotograf. toebehoren) gekocht via Ebay en dit bij verschillende verkopers uit Hong Kong en/of China en alles werk perfect. Ben nu weer iets verwachtende van link-delight. Kost wel allemaal slechts 1/3 tot 1/4 van de merkeigen producten. Is natuurlijke pure namaak, maar so what als het perfect werkt ?
                Wel ALTIJD betalen met PayPal, reden waarom werd hierboven reeds aangehaald.
                Groetjes en succes.
                Hier ook een tevreden klant van link delight , en heb er al meerdere malen gekocht , en super tevreden van . Teveel om op te noemen , maar heb er al wat geld achter gelaten
                Echt een aanrader
                Groeten , VDSDigit@l

Comment

http://www.benl.ebay.be/itm/Battery-...item2c5a65188d
                  Ik was aan het denken om dit te kopen, lijkt dit veilig?

Comment

http://www.fototools.be/

Zeer goede service!
                    Canon Eos 7d, Objectief Tamron 17-50mm f 2 8 sp di ii canon vc, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM en Canon Speedlite 430EX II.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Siefert Bekijk bericht
                      http://www.benl.ebay.be/itm/Battery-...item2c5a65188d
                      Ik was aan het denken om dit te kopen, lijkt dit veilig?
                      Dit lijkt niet alleen veilig, dit is het ook! Bestellen en betalen met PayPal. En voor de prijs moet je het zeker niet laten. Mijn dochter heeft dezelfde grip met accu's en remote ook daar gekocht voor haar 550D en heeft zich dat nog niet beklaagd! Met de eindejaarstoestanden kan de levertijd wel iets uitlopen.
                      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                        Dit lijkt niet alleen veilig, dit is het ook! Bestellen en betalen met PayPal. En voor de prijs moet je het zeker niet laten. Mijn dochter heeft dezelfde grip met accu's en remote ook daar gekocht voor haar 550D en heeft zich dat nog niet beklaagd! Met de eindejaarstoestanden kan de levertijd wel iets uitlopen.
                        Het is toch niet onmiddellijk nodig maar goed, bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bottu Bekijk bericht
                          http://www.fototools.be/

Zeer goede service!
                          Heeft inderdaad ook van alles in huis, maar alles kost ongeveer het dubbel als bij de chinezen . Waarschijnlijk aankoop bij de chinezen en dan hier verkoop met een flinke winstmarge.... maar dat mag hé.
                          Groetjes

Comment

ziet er allemaal mooi uit maar ik spaar liever nog even door voor het echte spul. Ik heb namelijk geen zin dat de onderkant plots loskomt als ik mijn sunsniper aan deze grip vastmaak en rondwandel. Ik heb zelf ook een 5D mkII, deze kost al duur genoeg, om dan te staan knoeien met een goedkoper ding dat jouw fototoestel gewoon om zak kan helpen. Je betaald het merk, maar kwaliteit verschil zal er ook wel zijn. Nog één ding, als je die klonen gebruikt kan het zijn dat je de % resterende batterij niet meer kunt aflezen. Persoonlijk gebruik ik dit, anderen misschien niet, dan moet je hier gewoon niet naar kijken.
                            UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                              ziet er allemaal mooi uit maar ik spaar liever nog even door voor het echte spul. Ik heb namelijk geen zin dat de onderkant plots loskomt als ik mijn sunsniper aan deze grip vastmaak en rondwandel. Ik heb zelf ook een 5D mkII, deze kost al duur genoeg, om dan te staan knoeien met een goedkoper ding dat jouw fototoestel gewoon om zak kan helpen. Je betaald het merk, maar kwaliteit verschil zal er ook wel zijn. Nog één ding, als je die klonen gebruikt kan het zijn dat je de % resterende batterij niet meer kunt aflezen. Persoonlijk gebruik ik dit, anderen misschien niet, dan moet je hier gewoon niet naar kijken.
                              Ik kan je perfect volgen hoor. Het is een kwestie dat mensen zich soms meer op hun gemak voelen met het merkeigen/duurdere spul, een kwestie van meer vertrouwen dus. Maar weet dat het duurdere spul ook soms kapot gaat, en alsnog je dure materiaal kan voor den duvel helpen. Maar wie zich beter in z'n vel voelt met het merkeigen spul, waarom niet hé, voortdurend lopen tandenbijten is ook niet gezond hé . En als het duurdere spul om zeep gaat, dan heb je jezelf niets te verwijten.
                              PS Ik ken dat gevoel, en heb het reeds meegemaakt...... met het dure spul .
                              Groetjes

Comment

Working...
                              X