Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon op Ebay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon op Ebay

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ik kan je perfect volgen hoor. Het is een kwestie dat mensen zich soms meer op hun gemak voelen met het merkeigen/duurdere spul, een kwestie van meer vertrouwen dus. Maar weet dat het duurdere spul ook soms kapot gaat, en alsnog je dure materiaal kan voor den duvel helpen. Maar wie zich beter in z'n vel voelt met het merkeigen spul, waarom niet hé, voortdurend lopen tandenbijten is ook niet gezond hé . En als het duurdere spul om zeep gaat, dan heb je jezelf niets te verwijten.
    PS Ik ken dat gevoel, en heb het reeds meegemaakt...... met het dure spul .
    Groetjes
    wel ik zit meer met het probleem van garantie Als mijn merkeigen spullen stuk gaan stuur ik het gewoon op naar Canon bvb. Maar met die blanco merken kun je het moeilijk weer naar China sturen. daar ligt het hem vooral bij mij. Heb zelf vroeger veel met eBay gewerkt tot ik zo een aantal zware tegenslagen op eBay heb gehad met fraude en garantie problemen. Ook weet ik gewoon dat als mijn Canon grip ( die ik nog niet heb ) mijn 5DII om zeep zou helpen of dergelijk, dat ik dat gewoon door kan sturen naar Canon en ze me dit toch zullen herstellen of vervangen. Goedkoop mag ook wel eens en dat beneid ik aan die merknamen he, je betaalt kwaliteit, maar grotendeels vooral hun merknaam. En begrijp me niet verkeerd, ik wil zeker niet negatief klinken tov blanco produkten want ik heb zelf blanco merken gebruikt als batterijen in mijn 40D. En die werkten iets beter dan de originele batterijen. Maar ga toch niet voor het aller aller goedkoopste dat je kan vinden, want dan scheelt er meestal toch wel iets aan hoor. Neem zo een tussenmaat
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Re: Canon op Ebay

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
      wel ik zit meer met het probleem van garantie Als mijn merkeigen spullen stuk gaan stuur ik het gewoon op naar Canon bvb. Maar met die blanco merken kun je het moeilijk weer naar China sturen. daar ligt het hem vooral bij mij. Heb zelf vroeger veel met eBay gewerkt tot ik zo een aantal zware tegenslagen op eBay heb gehad met fraude en garantie problemen. Ook weet ik gewoon dat als mijn Canon grip ( die ik nog niet heb ) mijn 5DII om zeep zou helpen of dergelijk, dat ik dat gewoon door kan sturen naar Canon en ze me dit toch zullen herstellen of vervangen. Goedkoop mag ook wel eens en dat beneid ik aan die merknamen he, je betaalt kwaliteit, maar grotendeels vooral hun merknaam. En begrijp me niet verkeerd, ik wil zeker niet negatief klinken tov blanco produkten want ik heb zelf blanco merken gebruikt als batterijen in mijn 40D. En die werkten iets beter dan de originele batterijen. Maar ga toch niet voor het aller aller goedkoopste dat je kan vinden, want dan scheelt er meestal toch wel iets aan hoor. Neem zo een tussenmaat
      Inderdaad, volledig akkoord ivm garantie en zo.... enne dat van die tussenmaat is inderdaad een wijze raad .
      Groetjes

Comment

Working...
      X