Re: Canon op Ebay
wel ik zit meer met het probleem van garantie Als mijn merkeigen spullen stuk gaan stuur ik het gewoon op naar Canon bvb. Maar met die blanco merken kun je het moeilijk weer naar China sturen. daar ligt het hem vooral bij mij. Heb zelf vroeger veel met eBay gewerkt tot ik zo een aantal zware tegenslagen op eBay heb gehad met fraude en garantie problemen. Ook weet ik gewoon dat als mijn Canon grip ( die ik nog niet heb ) mijn 5DII om zeep zou helpen of dergelijk, dat ik dat gewoon door kan sturen naar Canon en ze me dit toch zullen herstellen of vervangen. Goedkoop mag ook wel eens en dat beneid ik aan die merknamen he, je betaalt kwaliteit, maar grotendeels vooral hun merknaam. En begrijp me niet verkeerd, ik wil zeker niet negatief klinken tov blanco produkten want ik heb zelf blanco merken gebruikt als batterijen in mijn 40D. En die werkten iets beter dan de originele batterijen. Maar ga toch niet voor het aller aller goedkoopste dat je kan vinden, want dan scheelt er meestal toch wel iets aan hoor. Neem zo een tussenmaat
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan
Bekijk bericht
Comment