Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beste draagriem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• beste draagriem

ben dit jaar voor het eerst actief geweest in de bmx sport en sta dan de hele dag tijdens wedstrijden op de been met een NIKON D90 en 70-300mm lens, vaak ook met een kleinere lens (hangt af wat mijn positie op de track is.op zich al heel goeie resultaten gehad maar toch enkele minpuntjes.
    ik ben op zoek naar een heel deftige draagriem,confortabel om een max gewicht van een NIKOND90 met 70-300mm lens en eventueel ook een NIKON SB900 aan te kunnen
    wat raden jullie aan?

Re: beste draagriem

Een BlackRapid.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Een BlackRapid.
      Of een op-tech Pro als je een standaard strap wilt.

Comment

De BDstrap in cominatie met de op-Tech....voor mij toch.

De beste strap die iedereen past bestaat voor mij niet: je moet die individueel kiezen aangezien iedereen andere finesses en prioriteiten heeft.
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

Comment

Lees zeker de topics over de SunSniper en de BlackRapid:
          Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
          X