Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sun sniper begeeft !!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sun sniper begeeft !!!!!

    19 maart aankoop Sun Sniper Steel
    04 juli... Shoot in Antwerpen
    D300 met 50/1.4 op de grond ( zie foto )
    Geen retoucheermenu beschikbaar.
    Geen leds meer in de zoeker die nog branden.
    Voor de rest lijkt ales op het eerste zicht nog in orde.....
    05 juli ...toestel naar Nikon vertsuurd in de hoop dat alles kan hersteld worden ?!
    Ondertussen zou er al een verbeterde versie ( Pro ) uitgebracht zijn.
    Heb ik de eer om als eerste rond te lopen als een erg ongelukkige fotograaf?
    Wie neemt hier zijn verantwoordelijkheid ?
    Wie betaald de kosten?
    Wordt vervolgd...............in de hoop op een deftige regeling

    Last edited by Nirvanasan; 7 juli 2011, 14:29.
    NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

  • #2
    Re: Sun sniper begeeft !!!!!

    Begeeft?
    Wat meer info zou welkom zijn:
    - Afgebroken?
    - slecht vastgezet?
    - ...?
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Sun sniper begeeft !!!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
      Begeeft?
      Wat meer info zou welkom zijn:
      - Afgebroken?
      - slecht vastgezet?
      - ...?
      Zoals je kan zien zat de schroef nog vast op de body ...... het is de pin van de shekel die uit de beugel geschoten is die aan de draagriem hangt .
      Ongeloofkijk maar waar ....... tot mijn groot verdriet .
      NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

      Comment


      • #4
        Re: Sun sniper begeeft !!!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Nirvanasan Bekijk bericht
        Zoals je kan zien zat de schroef nog vast op de body ...... het is de pin van de shekel die uit de beugel geschoten is die aan de draagriem hangt .
        Ongeloofkijk maar waar ....... tot mijn groot verdriet .
        Ow Sorry, zag de foto daarnet om één of andere duistere reden niet.
        Ik zie het nu.
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: Sun sniper begeeft !!!!!

          Owwww Noooo, ik heb me onlangs ook een sun sniper aangeschaft... ik blijf dit topic dus nauwgezet volgen!

          * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

          Comment


          • #6
            Re: Sun sniper begeeft !!!!!

            Aangezien er zoveel reclame voor gemaakt wordt, en jij hem niet gebruikt hebt zoals dat niet moet, denk ik niet dat ze zich op dat gebied veel negatieve reclame kunnen veroorloven.

            Weet je niks over de garantie? Ik zou hen zeker eens een mailtje sturen
            R0b!n
            PORTFOLIO

            Comment


            • #7
              Re: Sun sniper begeeft !!!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door R0b!n Bekijk bericht
              Weet je niks over de garantie? Ik zou hen zeker eens een mailtje sturen
              Daar zou ik toch serieus wat lawaai over maken ... dat kan toch niet ... stel je voor een 1dsIII met 70-200 2.8 IS lens die tegen de vlakte gaat en de lensfitting eruit sleurt ... zo'n dingen mogen niet gebeuren, simpel.

              Dus foto's maken en een serieuze mail sturen
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #8
                Re: Sun sniper begeeft !!!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                Daar zou ik toch serieus wat lawaai over maken ... dat kan toch niet ... stel je voor een 1dsIII met 70-200 2.8 IS lens die tegen de vlakte gaat en de lensfitting eruit sleurt ... zo'n dingen mogen niet gebeuren, simpel.

                Dus foto's maken en een serieuze mail sturen
                Ik meen nog eens een post te hebben gelezen van een sun sniper die het begaf , van Doudeke denk ik ( kan toen ook de bodemplaat van zijn grip geweest zijn die loskwam , weet het niet meer )


                Walter
                D850

                Comment


                • #9
                  Re: Sun sniper begeeft !!!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                  Daar zou ik toch serieus wat lawaai over maken ... dat kan toch niet ... stel je voor een 1dsIII met 70-200 2.8 IS lens die tegen de vlakte gaat en de lensfitting eruit sleurt ... zo'n dingen mogen niet gebeuren, simpel.

                  Dus foto's maken en een serieuze mail sturen

                  Ik ben bezig hé :-)
                  De bedoeling hiervan is in de eerste plaats natuurlijk alle collega fotografen van deze miskleun op de hoogte te stellen.
                  Ik heb twee jaar met mijn Nikonstrapke londgelopen zonder problemen... ne mens zet dan de stap naar de veiligheid(?) en gebruiksvriendelijkheid en dan gebeurt dit.
                  Moet je weten dat ik al hele dagen heb rondgelopen met een 80-400 lens derop.... mocht dit nu het geval geweest zijn dan had ik zeker omwille van het gewicht ook mijn lens kunnen vergeten.
                  Ik wacht nu beleefd en geduldig de beslissing van de fabricant en Nikon af maar bij een NJET van wie dan ook zal ik het niet nalaten om dit aan de grote klok te hangen :-(
                  Voorlopig hoop ik op het beste ...
                  NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sun sniper begeeft !!!!!

                    Lijkt wel een ander type (of alleszins aanhechting te zijn dan de mijne)
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sun sniper begeeft !!!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Lijkt wel een ander type (of alleszins aanhechting te zijn dan de mijne)
                      Mijn type is de Sun Sniper Steel .
                      Naar verluidt is er tussen mijn aankoop van 19 maart en vandaag al een vernieuwde ( aangepaste ) PRO versie uit..
                      Ze hebben de shekel er tussenuit gelaten.... zowaar voor mij het signaal dat er nog voorvallen zijn geweest ?
                      De vraag blijft of ze hun verantwoordelijkheid nemen ...
                      NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sun sniper begeeft !!!!!

                        De mijne is de SunSniper Strap Pro Steel&Bear, aangeschaft Op 18 feb 2011. Niet dat ik weet wat een 'shekel' precies is (), maar ik denk niet dat mijn exemplaar daarover beschikt.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sun sniper begeeft !!!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nirvanasan Bekijk bericht
                          Ik wacht nu beleefd en geduldig de beslissing van de fabricant en Nikon af maar bij een NJET van wie dan ook zal ik het niet nalaten om dit aan de grote klok te hangen :-(...
                          Antwoord van Nikon kan ik wel voorspellen: € veel, maar die hebben behoudens de reparatie er toch niks mee te maken? Of mag een camera niet kapot gaan als die op de grond valt?

                          Destijds heb ik veel geluk gehad met een D700 + 70-200 met een BlackRapid hangend aan de tripod colar, die opeens splitste en het geheel van heuphoogte op asfalt stortte,alleen wat krassen...
                          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sun sniper begeeft !!!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nirvanasan Bekijk bericht
                            19 maart aankoop Sun Sniper Steel
                            04 juli... Shoot in Antwerpen
                            D300 met 50/1.4 op de grond ( zie foto )
                            Geen retoucheermenu beschikbaar.
                            Geen leds meer in de zoeker die nog branden.
                            Voor de rest lijkt ales op het eerste zicht nog in orde.....
                            05 juli ...toestel naar Nikon vertsuurd in de hoop dat alles kan hersteld worden ?!
                            Ondertussen zou er al een verbeterde versie ( Pro ) uitgebracht zijn.
                            Heb ik de eer om als eerste rond te lopen als een erg ongelukkige fotograaf?
                            Wie neemt hier zijn verantwoordelijkheid ?
                            Wie betaald de kosten?
                            Wordt vervolgd...............in de hoop op een deftige regeling

                            De karabijnhaak en kopje zien er nog ok uit,is de schakel op de riem gebroken, of het gat waar de karabijnhaak in bevestigd is gebroken of gebarsten want op de foto is dat niet te zien,of uitgefreesd door beweging,in ieder geval balen
                            https://ggpics.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sun sniper begeeft !!!!!

                              mmh, ik 'k zal ook es kijken naar mijn sunsniper voordat mijn camera op de grond ligt
                              Ik heb voor het laatst zo'n nieuw kopje gekocht dat meedraait. Maar dat heeft niks te maken met wat je hier post. Kunt ge eens een foto maken van het ander deel (het gaatje). Want normaal is uw pin groter dan het gaatje. Wel raar dat die erdoor geglipt is.
                              Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                              website: http://www.hung.be
                              facebook - Instagram

                              Comment

                              Working...
                              X