Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD kaarten in aanbieding

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD kaarten in aanbieding

Net gezien:
    Vanaf woensdag bij Makro zijn er Sandisk SD kaarten in aanbieden voor wat ik meen een interessante prijs.
    Het gaat om het type Extreme - HD Video class6 (20Mb/sec), de prijzen zijn 14, 23 en 43€ voor respectievelijk 4, 8 en 16Gb
    Zie de nieuwe folder op p.19

Re: SD kaarten in aanbieding

Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
    Net gezien:
    Vanaf woensdag bij Makro zijn er Sandisk SD kaarten in aanbieden voor wat ik meen een interessante prijs.
    Het gaat om het type Extreme - HD Video class6 (20Mb/sec), de prijzen zijn 14, 23 en 43€ voor respectievelijk 4, 8 en 16Gb
    Zie de nieuwe folder op p.19
    ik zou dan toch even hier kijken: niet alleen sneller (class 10) maar ook 10 euro goedkoper

Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Inderdaad, nog beter. Moeten nog wel verzendingskosten bij.
      't Zijn wel rare gasten, ze vragen voor een Sandisk Ultra van 4Gb class 4 (15Mb/sec) 9,95€
      en voor de Sandisk Extreme van hetzelfde volume class 10 (30Mb/sec) 11,75€, nog geen
      2€ verschil voor een kaart met dubbele snelheid.
      Nog vreemd: bij Konijnenberg staat op de foto van zo'n Extreme 30Mb/sec dat het een class 6 is,
      bij de bovengenoemde firma class 10. Voor de rest zijn de foto's (voor zover ik zie) identiek.
      Op de site van Sandisk zie ik ook dat deze kaarten class 6 zijn. Duidelijk is anders
      Last edited by Zahra; 11 september 2011, 13:45.

Comment

Inderdaad, nog beter. Moeten nog wel verzendingskosten bij.
        't Zijn wel rare gasten, ze vragen voor een Sandisk Ultra van 4Gb class 4 (15Mb/sec) 9,95€
        en voor de Sandisk Extreme van hetzelfde volume class 10 (30Mb/sec) 11,75€, nog geen
        2€ verschil voor een kaart met dubbele snelheid.
        Nog vreemd: bij Konijnenberg staat op de foto van zo'n Extreme 30Mb/sec dat het een class 6 is,
        bij de bovengenoemde firma class 10. Voor de rest zijn de foto's (voor zover ik zie) identiek.
        Op de site van Sandisk zie ik ook dat deze kaarten class 6 zijn. Duidelijk is anders
        In Nederland is dat 2 euro

Comment

In Nederland, ja. Naar België (waar ik hier van uitga - Belgiumdigital) dus (naar goede gewoonte zou ik zeggen) dubbel zoveel.
          Dat is wel eens meer het nadeel om (als Belg) iets in Nederland te bestellen.
          Het moet wel gezegd dat de ene zaak tov de andere enorm scheelt in verzendingskosten.
          Dat kan mogelijk gunstig veranderen als Kamera Express zijn winkel te Antwerpen opent.

Comment

KLIK

Zeer tevreden van en snel genoeg voor mijn camera aan 6fps.
            Voor filmen: geen idee!
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Ondertussen zijn er al UHS-I kaartjes uit, nog sneller met 45MB/s.
              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
              Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

In augustus een Sandisk Pro sdhc 8Gb met 45MB/sec gekocht bij Pixmania voor € 36.
                Winkel is makkelijk te bereiken: 200 meter van Zuidstation in Brussel.

Comment

Ik heb vanop ebay mij zo een sandisk 8gb 45mb/s besteld in Duitsland. 29.95€ inclusief verzending en na 2 dagen al thuis. :-)
                  Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55 IS + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II + Canon EF 50mm f/1.8 II + Canon RC6 + Benro A650FBH2 + nog wat UV filters en zonnekappen

Comment

of bij batteryking : klik
                    Cheers, Ben

Comment

Het kan nog goedkoper:

Deskundig advies en een uitgebreid assortiment voor bedrijf, overheid en consument.
                      Groetjes van Blikvanger

http://blikvanger.aminus3.com

Comment

Let wel op: die Sandisk-kaartjes worden dikwijls nagemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blikvanger Bekijk bericht
                          Dat is een class 2 kaartje, net iets anders

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris Elvenboom Bekijk bericht
                            Let wel op: die Sandisk-kaartjes worden dikwijls nagemaakt.
                            In Popular Photography werd daar (in 2010) ook voor gewaarschuwd.
                            Het zou in sommige gevallen extreem lage prijzen kunnen verklaren....

Comment

De ID-nummers of productcodes (of hoe je dat ook noemt) van class 6 en class 10 SD kaarten van Sandisk zijn hetzelfde. Vandaar de verwarring!
                              Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

Comment

Working...
                              X