Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OP/TECH USA Sling Strap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• OP/TECH USA Sling Strap

Hallo,

Ik ben op zoek naar een schouderriem en na wat zoeken op het internet, forums,... ben ik terecht gekomen op de site van OP/TECH USA. Ik had vooral interesse in de "Sling Strap".

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Want als je prijzen gaat vergelijken zit OP/TECH USA toch goedkoper dan SUN SNIPER e.d. Dus ervaringen, voor- en nadelen... laat maar weten.

Bestellen via OP/TECH USA website of Pro Camera Gear website of ... ?

Heb je voldoende als je de "Sling Strap" besteld? Moet die adaptor er ook nog bij? Of nog iets extra....?

Je hoort het... weeral een hoop vragen
    Alvast bedankt voor de raad, tips, ...
    ~Try and fail, but don't fail to try ~

Re: OP/TECH USA Sling Strap

Ik gebruik die in combinatie met de BDstrap en ben er toch wel heel tevreden van. Het voordeel voor mij is dat het schoudergedeelte heel soepel en zacht is (BDstrap), en de Sun Sniper toch hard en schurend van stof is.

Oorspronkelijk geplaatst door MyName Bekijk bericht
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een schouderriem en na wat zoeken op het internet, forums,... ben ik terecht gekomen op de site van OP/TECH USA. Ik had vooral interesse in de "Sling Strap".

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Want als je prijzen gaat vergelijken zit OP/TECH USA toch goedkoper dan SUN SNIPER e.d. Dus ervaringen, voor- en nadelen... laat maar weten.

Bestellen via OP/TECH USA website of Pro Camera Gear website of ... ?

Heb je voldoende als je de "Sling Strap" besteld? Moet die adaptor er ook nog bij? Of nog iets extra....?

Je hoort het... weeral een hoop vragen
    Alvast bedankt voor de raad, tips, ...
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Comment

Re: OP/TECH USA Sling Strap

Er is ook nog de BlackRapid RS-5 sport of Blackrapid RS-7 die je bij cameranu kan bestellen. Krijgt heel goeie reviews. Ben zelf ook op zoek naar een goeie maar kom er niet direct uit.
      Dit helpt misschien : http://www.dyxum.com/dforum/the-idea...opic71464.html
      Last edited by Dynax7d; 2 oktober 2011, 10:53.
      https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Working...
      X