Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflectiescherm: lastolite vs sunbounce

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Reflectiescherm: lastolite vs sunbounce

Ik zoek een goed reflectiescherm en wil niet meer uitgeven dan nodig. Enkele items op een rij. Wie heeft er ervaring mee, wat raad je af/aan?

- Sunbounce sun mover zebra

- Lastolite tri grip sunlite

- Sunbounce micro mini zebra

- Sunbounce mini zebra

Re: Reflectiescherm: lastolite vs sunbounce

sunbounce staat hier uitvoerig beschreven!!

lid fotofolio heeft bijna elk scherm denk ik.

zelf heb ik de mini zilver, en is een zeer goed scherm (heb ook een 5n1 en die verbleekt bij de sunbounce)
    kleiner of de mini zou ik persoonlijk niet gaan!
    mini micro en mover zijn volgens mij zeer goed voor portret, maar 3/4 tot full body is een mini een must!
    zebra geeft een meer oranje licht (wel een stuk zachter dan goud, maar toch)
    nikon stuff

Comment

sunbounce staat hier uitvoerig beschreven!!
      Bedankt voor die tip!!!!!!!

Hoe goed is die lastolite?

Comment

geen idee!

zal ook wel goed zijn!
        en zijn aanhangers hebben
        nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          zelf heb ik de mini zilver, en is een zeer goed scherm (heb ook een 5n1 en die verbleekt bij de sunbounce)
          kleiner of de mini zou ik persoonlijk niet gaan!
          mini micro en mover zijn volgens mij zeer goed voor portret, maar 3/4 tot full body is een mini een must!
          zebra geeft een meer oranje licht (wel een stuk zachter dan goud, maar toch)
          Volledig mee eens. Ik heb ook de zilver mini en tevens een zebra Sun-mover. De zebra vind ik vooral geschikt bij grauwe lichtomstandigheden. Maar ik kan je Sunbounce schermen absoluut aanraden Met de Lastolite heb ik geen ervaring...
          www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
            Volledig mee eens. Ik heb ook de zilver mini en tevens een zebra Sun-mover. De zebra vind ik vooral geschikt bij grauwe lichtomstandigheden. Maar ik kan je Sunbounce schermen absoluut aanraden Met de Lastolite heb ik geen ervaring...
            Wat vind je van de sun mover?

Comment

Ondanks dat ik de Sun-Mover niet zo heel vaak gebruik ben ik altijd erg tevreden over het ding Het enige nadeel ten opzichte van Sunbounce Mini is het formaat. De Sun-Mover is toch meer geschikt voor portretten terwijl ik met de Sunbounce Mini een geheel persoon kan uitlichten. Voordeel van de Sun-Mover is dan wel weer de draagbaarheid onderweg
              www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadJazz Bekijk bericht
                Wat vind je van de sun mover?
                click
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Welke sunbounce vervangt het best een klassiek zilver reflectiescherm?
                  Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

Comment

Working...
                  X