Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Battery pack MB-D11 voor Nikon D7000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Battery pack MB-D11 voor Nikon D7000

    Oorspronkelijk geplaatst door Roger V Bekijk bericht
    Nog vergeten: Heb deze middag de originele versie van Nikon gekocht (€ 245,-) en die werkt prima.
    Proficiat, dan heb je hoogstwaarschijnlijk voor de beste, veiligste en meest compatibele grip met de grootste garantie gekozen.

    Veel plezier met je aankoop.

    Comment


    • #17
      Re: Battery pack MB-D11 voor Nikon D7000

      Oorspronkelijk geplaatst door Roger V Bekijk bericht
      Dank voor je reactie.
      Ik heb een 'soortgelijk' ding gekocht (Phottix BG-D7000) voor € 66,75,- maar het sluit niet juist aan op de body.Zal naar de prullenmand verhuizen of indien iemand interesse...
      Bij fototools moet je geen schrik hebben om een mailtje te sturen hoor...
      Die geeft top service voor een top prijs!

      Had zelf een remote-controller gekocht bij hem, en zoals Phottix bekendstaat passen sommige dingen niet direct. Mijn connector paste ook niet in mijn D7000.
      Dus gewoon even een mailtje gestuurd naar hem en hij heeft me een nieuwe opgestuurd die wel paste (ik moest zelf de oude niet terug sturen!).
      Merci en groetjes :)
      Insta | Flickr | Facebook

      Comment


      • #18
        Re: Battery pack MB-D11 voor Nikon D7000

        je kan de camera zo instellen dat de batterij uit je grip de batterij in je camera oplaad.wil dus zeggen moet er praktisch niet af.enkel om de 6maanden ofzo de batterijen eens wisselen zodat ze beiden eens opgeladen worden via netstroom om zo de max laadcapaciteit te bereiken. meer is er niet aan.en dat deze prijzig is nu eenmaal zo,kwaliteit betaal je.
        “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

        Comment


        • #19
          Re: Battery pack MB-D11 voor Nikon D7000

          Ook opletten voor namaak!

          Comment


          • #20
            Re: Battery pack MB-D11 voor Nikon D7000

            Oorspronkelijk geplaatst door Icy Bekijk bericht
            Met de MS-D11 accuhouder, zou je 2 x En-EL15 batterijen kunnen plaatsten : http://www.foka.nl/site/nikon-msd11-...0-p-28709.html
            da's wel bizar want die ziet er volgens mij net hetzelfde uit als degene die in de grip zit, en waar dus maar 1 batterij in kan

            Anyway, ik ben zelf wel tevreden van de Phottix grip. In tegenstelling tot die van Roger V sluit de mijne wel correct aan op de body, hoewel ik moet toegeven dat ik regelmatig check of hij nog goed vastzit (daar waar ik dat bij de originele van mn D90 nooit deed). Dus je voelt wel dat het geen origineel materiaal is.

            Feit dat je inderdaad de 2e batterij in de body zelf steekt, is soms onhandig, maar voor mij geen struikelblok.

            Wat ik wel heb en vreemd vind, is dat het achterste instelwiel voor de sluitertijd, omgekeerd werkt tov die van mij camera naar rechts is normaal korter, maar op de grip wordt die dan langer. Instelwiel vh diafragma werkt dan weer wel zoals verwacht. Maar goed, da's ook niet onoverkomelijk.
            [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

            Comment


            • #21
              Re: Battery pack MB-D11 voor Nikon D7000

              Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
              Wat ik wel heb en vreemd vind, is dat het achterste instelwiel voor de sluitertijd, omgekeerd werkt tov die van mij camera
              Heeft die fake-versie van Nikon ook!

              Comment


              • #22
                Re: Battery pack MB-D11 voor Nikon D7000

                Oorspronkelijk geplaatst door Icy Bekijk bericht
                Heeft die fake-versie van Nikon ook!
                Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment

                Working...
                X