Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grip en Batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grip en Batterij

Hallo,

Ik heb onlangs een grip en een extra batterij besteld.
    Maar ik ben een beetje in de war met de batterijweergave op de camera... Zouden er nu niet 2 batterij incoontjes moeten staan? Want nu staat er in plaats van 2 slechts 1 batterijtje met een kleine 1 naast. En dan in het groot het percentage van de baterij.
    Verschijnt die 2e batterij dan pas als de eerste leeg is?

Afzonderlijk getest en van plaats gewisseld en alles is in orde met beide batterijen.

Alvast bedankt,
    R0b!n
    Last edited by R0b!n; 10 oktober 2011, 16:00.
    R0b!n
    PORTFOLIO

Re: Grip en Batterij

Oorspronkelijk geplaatst door R0b!n Bekijk bericht
    Hallo,

Ik heb onlangs een grip en een extra batterij besteld.
    Maar ik ben een beetje in de war met de batterijweergave op de camera... Zouden er nu niet 2 batterij incoontjes moeten staan? Want nu staat er in plaats van 2 slechts 1 batterijtje met een kleine 1 naast. En dan in het groot het percentage van de baterij.
    Verschijnt die 2e batterij dan pas als de eerste leeg is?

Afzonderlijk getest en van plaats gewisseld en alles is in orde met beide batterijen.

Alvast bedankt,
    R0b!n
    die accus worden idd 1voor1 gebruikt, dus je toestel ziet er slechts 1
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Allright, bedankt !
      R0b!n
      PORTFOLIO

Comment

Ik dacht dat Sony er nochtans twee tegelijk toonde ...

Dit is geen originele Sonygrip, neem ik aan ?
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Bij mij toont die steeds beide batterijen. MAAR: enkel van de batterij die werkelijk in gebruik is wordt de status in % uitgedrukt en van de ongebruikte batterij wordt het batterij-icoon wel gedimd weergegeven
          Ziet er dan zo uit :
          Last edited by diabolix; 11 oktober 2011, 19:59.
          Nikon D700, wat glas en Sony RX100
          BD2424BE
          Klik voor meer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
            Ik dacht dat Sony er nochtans twee tegelijk toonde ...

Dit is geen originele Sonygrip, neem ik aan ?
            sorry, ik had niet gezien dat het voor een Sony was. Ik heb een 60D en die laat slechts de gebruikte batteij zien....
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Het is geen Sony grip nee Eentje van Meike
              R0b!n
              PORTFOLIO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door R0b!n Bekijk bericht
                Het is geen Sony grip nee Eentje van Meike
                Da's dus een van de redenen waarom ik alleen maar Sonygrips zou kopen...compatibiliteit. Van andere fabrikanten werken ze wel (allez, heb ook al een aantal slechte ervaringen gehoord), maar toch nooit volledig zoals het zou moeten.

Als ik het me goed herinner zou een Sonygrip ook de meest gebruikte batterij eerst moeten aanspreken, en daarna de vollere .
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Goh ja, ik kan wel andere dingen bedenken om met 150 euro meer te doen ...

Ik zal wel afwachten Binnenkort op reis en dus een ideale testmoment
                  R0b!n
                  PORTFOLIO

Comment

De foto die ik poste is van mijn toestel met originele Sony grip... Dus ook daar zie je niet de detailstatus van de ongebruikte batterij (wel het pictogram met de batterijvulling in "blokjes")
                    BD2424BE
                    Klik voor meer!

Comment

Heb je dat scherm al proberen aan te passen via de Displayknop ? Bij de A77 heb ik al twee batterijen gezien, op het display...En ik dacht bij een A580 ook .
                      Last edited by JorisVdB; 13 oktober 2011, 05:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                        Heb je dat scherm al proberen aan te passen via de Displayknop ? Bij de A77 heb ik al twee batterijen gezien, op het display...En ik dacht bij een A580 ook .
                        Zeker. De foto toont het "geavanceerde display" en dit is het basic display:
                        BD2424BE
                        Klik voor meer!

Comment

Ah, voilà ...Inderdaad, alleen de ruwe aanduiding, geen percentages.

Comment

Working...
                          X