Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan de nikon D700 bezitters

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aan de nikon D700 bezitters

Geert, ik vraag me af welke (handige) mogelijkheden er nog zouden kunnen zijn, behalve filmbestanden op het ene en foto's op het andere ...Ik zou de huidige mogelijkheden al geweldig vinden .
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Inderdaad Francis, D3s twee kaartsloten is wel handig, bijzonder omdat je er een paar toepassingen kan aan geven, je kan voor alle veiligheid dubbel schrijven, maar ook raw op kaart 1 en jpg op kaart 2, en ook in te stellen als overloop (als kaart 1 vol is wordt automatisch overgegaan tot wegschrijven op kaart 2) mischien heb je bij de d7000 nog meer mogelijkheden het zou voor bepaalde mensen wel handig zijn om filmpjes naar een appart kaartje te kunnen schrijven.
      en?

de TS heeft een vraag over de D700
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        en?

de TS heeft een vraag over de D700
        Sorry, mijn antwoord #10 daar staat dat ik via twee kaartsloten eigenlijk beschik over 8Gb. met mijn 4Gb. kaartjes, ik heb mij daarna wat laten afleiden door reacties op het dubbele kaartslot.

Comment

Working...
        X