Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

luxeprobleem: rugzak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: luxeprobleem: rugzak

Tassen zijn een noodzakelijk kwaad: eigenlijk voldoet er niet een, ik heb er zes thuis liggen. Afhankelijk van wat je die dag denk te gaan doen een keuze maken.
    Wat hebben studio fotografen het toch makkelijk.
    Dus wat ga je doen?
    Stadsfotografie.
    Documentaire.
    Evenementen buiten.
    Evenementen binnen.
    Landschappen.
    Natuurfotografie: lange wandelingen (20km in de natuur).
    Natuurfotografie: korte wandelingen (1-5 km gericht naar een plek in de natuur).
    Met de fiets op pad. (fietstassen gebruiken)
    Op het water. (Waterdichte tassen).

Comment

Iemand ervaring met de Tenba Shootout Daypack? Lijkt me interessant daar je een leuk compartiment hebt voor ook 'Niet'-fotospullen. Handig als je een dag wegtrekt.
      En als je het niet nodig hebt laat je het eenvoudig dicht?
      Maar zou er een dslr MET batterijgrip ingaan?
      Canon 7D en wat glaswerk ;-)
      Flickr

Comment

Tenba ken ik totaal niet, ik blijf bij het ouwe trouwe Lowepro...

Ik heb 'm even bekeken en afgaand op de afmetingen van het compartiment binnenin, lijkt het me te klein om een camera met vertical grip erin te krijgen. Die tas lijkt me ook aan de zware kant als je de ruimte binnenin even bekijkt...Mijn oude CompuTrekker AW weegt bijna een kilogram minder en heeft evenveel ruimte voor fotomateriaal.
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
          Kata Dr467i
          Hier kan ik mij zeker bij aansluiten.
          Kata is goedkoop maar ze leveren wel degelijk kwaliteit & comfort!

Ik heb met deze rugzak een wandeling van +- 6 uur gedaan en nooit last gehad.
          Wat er allemaal inzat: Nikon D7000 +16-85 + 70-300 + SB 700+ een aluminium/stalen statief van uit de jaren stillekes+ eten, en veel water en dan nog wat standaard brol zoals batterij etc.
          Zodra je hem aan hebt en je past alle riempjes aan voel je hem niet meer zitten.
          Merci en groetjes
          Insta | Flickr | Facebook

Comment

Even opmerken dat de TS ondertussen al een tas heeft gekocht, neem ik aan (gezien zijn laatste bericht) ...
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Dat dacht ik ook, maar het kan nooit kwaad nog verdere informatie te geven voor andere lezers die de zoek functie gebruiken.
              Merci en groetjes
              Insta | Flickr | Facebook

Comment

Working...
              X