Dag mede forummers
Ik zit met een luxe-probleem. Volgende maand verjaar ik en ik zou met dat geld een fotorugzak kopen. Nu aan de hand van de laatste SHOOT viel mijn oog op de Think Thank Street Walker Hard Drive (klik)
Maar toen ik deze opzocht zag ik een tweede optie namelijk de Think Thank Street Walker Pro. De goedkopere versie. (klik)
Nu wat moet er in kunnen:
-Canon EOS 1000D met grip (reken de grote van een Pro-DSLR)
-18-55mm non is (later eventueel een 17-50/17-40)
-Metz Mecablitz 36af-5
-kleine brol (memory cards en kabels en lensdoppen,...)
Toekomstige aankopen:
-Sigma 150mm F2.8 macro
-grijs- en polarisatie filters
-deftig statief (à la manfrotto) dus statiefbevestiging is nodig.
-afstandsbediening (zo één waarmee je de bulb tijd kan instellen )
- en eventueel nog een 70-200
- en heel misschien met tijd nog een high-end compact (maar tegen dan lopen we allemaal rond met toestellen à la sony nex )
mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de eerste.
Oja qua prijs: liefst niet boven 200€ (we gaan niet muggenziften over 10€ maar kom je snapt het wel )
Ik zit met een luxe-probleem. Volgende maand verjaar ik en ik zou met dat geld een fotorugzak kopen. Nu aan de hand van de laatste SHOOT viel mijn oog op de Think Thank Street Walker Hard Drive (klik)
Maar toen ik deze opzocht zag ik een tweede optie namelijk de Think Thank Street Walker Pro. De goedkopere versie. (klik)
Nu wat moet er in kunnen:
-Canon EOS 1000D met grip (reken de grote van een Pro-DSLR)
-18-55mm non is (later eventueel een 17-50/17-40)
-Metz Mecablitz 36af-5
-kleine brol (memory cards en kabels en lensdoppen,...)
Toekomstige aankopen:
-Sigma 150mm F2.8 macro
-grijs- en polarisatie filters
-deftig statief (à la manfrotto) dus statiefbevestiging is nodig.
-afstandsbediening (zo één waarmee je de bulb tijd kan instellen )
- en eventueel nog een 70-200
- en heel misschien met tijd nog een high-end compact (maar tegen dan lopen we allemaal rond met toestellen à la sony nex )
mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de eerste.
Oja qua prijs: liefst niet boven 200€ (we gaan niet muggenziften over 10€ maar kom je snapt het wel )
Comment