Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw beeldscherm aan laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuw beeldscherm aan laptop

Ik zou mij graag een goed beeldscherm aanschaffen aangezien ik nu met mijn beeldbewerking op mijn laptop zit te prutsen. Wat ik graag zou doen, is een eizo beeldscherm aansluiten als tweede scherm op mijn laptop, omdat mijn laptop sneller is dan mijn oude desktop en lightroom en photoshop amper aankan... Moet de laptop aan speciale vereisten voldoen en zie ik iets over het hoofd? Ik heb geen ervaring om met twee schermen te werken maar zou graag met een degelijke investering een optimaal resultaat bekomen.

Wie kan mij nog raad geven? En welke schermen van eizo zijn aan te bevelen? Of zijn er nog andere kwaliteitsvolle schermen van goedkopere merken? Mijn budget is rond de 600 a 700 euro.

Alvast bedankt voor de goede raad!

Re: nieuw beeldscherm aan laptop

ik denk dat bijna elk scherm beter gaat zijn als je laptopscherm afhankelijk van je type laptop

je kan ook naar de XPS-reeks kijken van dell, hier ook al verscheidene malen gelezen dat dit goede schermen zijn.

Led-schermen zijn ook goede schermen (beschik over een laptop met led-scherm en dit doet zijn werk ook goed)

je moet vooral gaan letten op de aansluiting op je laptop op een extern scherm aan te sturen

dit kan zijn:
    - D-sub (analoog 15-pins)
    - DVI
    - HDMI
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Heeft je laptop een HDMI uitgang?
      (heb je nodig voor de sommige EIZO schermen)
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ja, mijn laptop heeft HDMI-aansluiting. Op sommige eizo schermen zie ik volgende staan:
        2 x DVI-I aansluitingen

Worden er dan de nodige kabels met het scherm bijgeleverd om de connectie tussen HDMI en DVI te maken?

snap er ni zoveel van...

Comment

Nog een extra vraagje...
          De laptop die ik nu heb is de HP G62-453EB.

Die heeft de Intel HD Graphics als grafische kaart. Tot in hoeverre is deze grafische kaart in staat om het maximum uit een nieuw scherm te halen, wat pixels betreft?

bedankt voor de hulp!

Comment

Working...
          X