Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multimedia databank verkopen voor 3rd party Ipad (Samsung Galaxy,...)?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Multimedia databank verkopen voor 3rd party Ipad (Samsung Galaxy,...)?

    Ik heb een goede Vosonic VP8630 die alle geheugenkaarten aanvaard (CF,SDHC,...) met 100GB interne HD en goede kwaliteit mp3 weergave en compact.
    Ideaal om meteen je CF kaarten met veel RAW's en HD Movies te backuppen.

    Maar als ik deze verkoop kan ik een 3rd party Ipad tablet-pc aankopen, zag al goedkopere in folders vanaf €125 (7").
    Dan kan ik erbovenop mee surfen, vb op reis fijn en compact. Dan nog een externe HD aansluiten en heb ook een multimedia viewer opslag databank.

    Nog mensen die hun multimedia viewer databank verkocht hebben voor een soort ipad, en waarop best letten bij aankoop van zo'n third party ipad ? Iemand tips van enkele goede types/merken ?
    Last edited by CanonYouCan; 8 juli 2011, 21:45.

  • #2
    Re: Multimedia databank verkopen voor 3rd party Ipad (Samsung Galaxy,...)?

    Waarom zou je verkopen, de vraag naar deze soort back-up is nagenoeg op 0 teruggevallen nu de kaartjes zo in prijs gedaald zijn, ik heb een iPad gehad maat die is niet geschikt voor back-up van je kaarten, maar het is wel een leuk iets om te hebben.

    Hou het dus bij en zorg voor een tablet als extra, en je hebt het beste van twee werelden.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Multimedia databank verkopen voor 3rd party Ipad (Samsung Galaxy,...)?

      Ja ik kom net van reis terug en 60GB aan HD Movies/RAW's.
      Heb 2x 8GB snelle Transcend CF die ik dan steeds overzet op m'n Vosonic.

      Hoeveel kost dit dan hedendaags voor pakweg 60GB geheugenkaarten (snelle) om in staat te zijn full hd te filmen? Kost toch nog steeds meer dan €120 ofzo of zijn de prijzen zo ineengestort ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Waarom zou je verkopen, de vraag naar deze soort back-up is nagenoeg op 0 teruggevallen nu de kaartjes zo in prijs gedaald zijn, ik heb een iPad gehad maat die is niet geschikt voor back-up van je kaarten, maar het is wel een leuk iets om te hebben.

      Hou het dus bij en zorg voor een tablet als extra, en je hebt het beste van twee werelden.

      MVG, Jeff C.

      Comment


      • #4
        Re: Multimedia databank verkopen voor 3rd party Ipad (Samsung Galaxy,...)?

        Kijk eens op tweakers op de pricewatch:

        Tweakers CF Cards

        Je kan 32GB dus al krijgen tussen de 40-50€...
        Nikon D300 & een beetje glas...
        Iets kleiners als carry everywhere

        Comment

        Working...
        X