Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto bagpack

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto bagpack

    Ik ben op zoek naar een zak voor mijn nikon D90 en 2 lenzen in te steken...
    Maar heb al wat zitten rondkijken en de vanguard zakken en dergelijke genieten niet van mijn voorkeur...
    Ben op zoek naar een kleurrijkere tas en niet zo'n normale zwarte...

  • #2
    Re: Foto bagpack

    kijk eens in het lowepro gamma, daar zitten er tussen met kleurtjes
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

    Comment


    • #3
      Re: Foto bagpack

      Die van Crumpler zijn ook kleurrijk.
      Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

      Be careful who you shoot; they may shoot back

      Comment


      • #4
        Re: Foto bagpack

        Ik heb pas 2 tassen gekocht van Kata. Ook tevreden van!
        www.focusfotografie.be
        www.facebook.com/eviwilmus

        Comment


        • #5
          Re: Foto bagpack

          Bij Lowepro heb je bij de twee kleinste Pro Runner een soort kaki of groene versie (200 AW, 300 AW - deze laatste is de opvolger van de gekende Mini Trekker). De Flipside (zowel de 200, 300 als de 400 AW) hebben ook een kleurtje. Er is ook de Versapack 200 AW die in twee kleuren(combinaties) te verkrijgen is. Als je er nog een kan vinden, zijn de CompuPrimus AW, de Primus AW en de Primus Minimus AW ook in blauw met zwart te krijgen...

          Binnen afzienbare tijd zal er ook een (fel) oranje - maar ook een versie met zwart en grijs! - rugzak komen van Lowepro. Hopelijk ook in Europa !

          Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.


          Ik denk dat een moderator dit 'backpack'-topic beter verplaatst naar 'accessoires' trouwens .
          Last edited by JorisVdB; 27 april 2011, 13:20.
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

          Comment


          • #6
            Re: Foto bagpack

            Ik ben erg tevreden met mijn Crumpler rugzak.

            Ik was niet op zoek naar een rugzak om al mijn fotomateriaal in te steken, maar eerder iets dat ik kon meenemen op uitstapjes (waar dus nog andere zaken in kunnen). In mijn rugzak (Crumpler messenger boy half photo, maar dat is nu al een verouderd model denk ik) steekt de camera aan de achterkant (foto). Zo kun je er ook makkelijk aan zonder alles op de grond te moeten zetten.

            Hopelijk helpt dit of misschien zoek je iets totaal anders natuurlijk. Over kleurrijkere rugzakken bestaat er al een topic; http://forum.belgiumdigital.com/f36/...en-268148.html. Laat je niet misleiden door de titel.

            Comment


            • #7
              Re: Foto bagpack

              [Mod-LesC]Verplaatst van Algemeen naar Accessoires, waar je wel meer dergelijke vragen ivm rugzakken en fototassen gaat kunnen terugvinden.[/Mod]
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

              Comment


              • #8
                Re: Foto bagpack

                bedankt voor de reacties !
                Nog steeds niet beslist ben nog aan het twijfelen... Ofwel de tanktop retrospective 20 ofwel de sport series van lower pro...

                Comment


                • #9
                  Re: Foto bagpack

                  Eentje die ik vergeten was, is de Fastpack-serie van Lowepro...Bestaat in blauw met zwart, rood met zwart en zwart.
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                  Comment

                  Working...
                  X