|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Dit lijkt me eerder een topic voor het forum "accessoires" dan het forum "gezocht"
En ik denk dat je hier ook meer respons gaat krijgen . . . omdat in het orum "gezocht" niet gereageerd kan worden
Contra principia negantem disputari non potest Laatst gewijzigd door Franciskine; 30 juni 2009 om 12:16 |
|
|||||
|
Zijn de tassen van Crumpler niet een beetje wat je zoekt?
|
Kijk eens even hier: http://www.jill-e.com/
Niets te danken hoor, graag gedaan. ![]() Heb ook even gezocht naar DSLR's met bloemekesmotief, maar die heb ik nog niet gevonden. ![]() Groeten Geert |
|
|||||
|
Ik dacht ook meteen aan Crumpler.
|
AHA ! Gevonden.
![]() Ben ook op zoek naar een nieuwe fototas en vond per toeval deze : http://www.cameranu.be/index.php?hg_id=2253&sg_id=7893 Misschien wel iets voor jou...
|
Sommige zaken moeten gewoon functioneel zijn, en niet meer dan dat, dus kan ik best begrijpen dat ze in de winkel der mee moesten lachen, al moet ik er onmiddelijk bijvoegen dat het super vrouwelijk is. Net zoals je aan een vrouw vraagt " wat voor een wagen heb je gekocht ? " En dan als antwoord krijgt " Ne Rooie "
![]() MVG, Jeff C.
|
Citaat:
![]() Beetje bombastisch en 'oud' naar mijn smaak... Die Lowepro's en consoorten zijn idd soms verschrikkelijk lelijk... Ik heb een kleine scoudertas van Lowepro, die is gewoon zwart onopvallend, dat vind ik niet erg. En mijn Kata 3n1 vind ik nog best stijlvol, en vanbinnen is hij vrolijk geel ![]() http://www.patpro.net/blog/wp-conten...ing-bag-lg.jpg
Sony α300 + DT 18-70mm F3.5-5.6 + Minolta AF 50mm F1.4 + Minolta AF 24-85mm F3.5-4.5 + Minolta AF 35-70mm F4 + Tamron 90mm F2.8 Macro + Sony HVL-F42AM Laatst gewijzigd door Franciskine; 30 juni 2009 om 17:37 |
|
||||
|
Citaat:
En ik die dacht dat ik een mooi, fris, vrouwelijk tasje had gevonden voor TS. ![]() Is die roze dan geen mooie???? ![]() of deze: ![]() Zou ik dan echt zo oud zijn dat ik de smaak van de jongedames niet meer ken??? ![]() Serieuze deuk in mijn zelfbeeld.... Geert Laatst gewijzigd door Appendix; 30 juni 2009 om 15:04 |
|
||||
|
Eigenlijk is het best grappig als ze er mee lachen
en dat zegt al veel over de verkoper.Als je foto's gaat maken is de uitstraling die je hebt van groot belang. Ik kan er dus best inkomen dat je een groot belang hecht aan die uitstraling. Zo is het belangrijk welke camera je gebruikt -en dan spreek ik niet over C of N of het aantal pix-, als je een portret maakt met een kleine meetzoeker, een slr, middenformaat met topvieuwer of een TC dat geeft allemaal een ander beeld wat betreft sfeer. Zo las ik zelfs eens een intervieuw met een gerenomeerde portretfotografe die als ze een portret moest gaan maken haar kledingsstijl aanpaste. Dus je tasje aanpassen aan jou stijl is zeker niet zo gek. ![]() Het zal niet makkelijk zijn, maar ik wens je zeker een heel leuke tas die helemaal past bij jou. Wat je eventueel kan doen is een gewone tas die je leuk vindt kopen en daarin dan je spullen stoppen elk afzonderlijk in een camaeratas of lenskoker. |
|
||||
|
Citaat:
![]() Maar ik zoek nog ff verder naar een rugzak modelletje Momenteel staat Crumpler op nr1 voor mij ![]() thx voor de tip Stijn en Jook!! ![]() Lena
|
Citaat:
Het zijn modieuze tassen hoor! (is wel degelijk de mode vandaag) maar absoluut niet mijn smaak vrees ik, ik deel de mening van Jook, maar wil het iets subtieler brengen , dus omschrijf ze als oudbollig![]() De tas moet voor mij ook functioneel zijn (dus type rugzak - dan heb je de handen vrij) en mag best een beetje sportief ogen en dat is zeker niet het geval bij deze modelletjes ![]() Die lijken meer op het type tas dat Paris Hilton zou kopen als ze aan fotografie zou beginnen en dan kan ze er bovenop nog haar hondje in kwijt ![]() Mijn hond weegt 45 kg dus ik heb echt iets stevigers nodig ![]() Toch dank voor de tip!!! Lena
|
De Crumpler heeft een "Pretty Boy", maar vooralsnog geen "Pretty Girl", vrees ik, al zullen die Pretty Boy modellen vast in je smaak vallen.
|
Citaat:
|
|
||||
|
Blauwe Lowe-Pro Flipside 200? (kan tenminste ook nog wat gerief in)
http://products.lowepro.com/product/...00,2082,14.htm
|
Citaat:
Mijn wagen is een Audi en heeft met zijn MPFi brandstofsysteem een laag verbruik van 5 literkes, en is ideaal voor mij, hij heeft verder nog een uitstoot van 144g/km, een cilinderinhoud van 1390cm, een bijna perfect ronde boring/slag van 76 mm, is volledig in aluminium vervaardigd, Het is mijn 3e wagen van dit merk (telkens minder pk)en ik ben er zeer tevreden over (enige nadeel is het gebrek aan aan reservewiel - die ik overgens zélf vervang indien nodig) er staan ondertussen reeds 146000kms op de teller en hij kan er best nog een paar bij doen! Verder is hij zeer vinnig, geniet ik momenteel ten volle van de airco en is hij zeer ruim en heeft een goede wegligging ![]() Oja, hij is blauw ![]() Misschien handig om weten is dat deze vrouw ooit een cursus automechanica gevolgd heeft en vroeger ging racen met de jongetjes en als eerste autootje op mijn 18e (tot grote frustratie van mijn ouders) met een Ford Capri 2 liter 6 cilinder naar huis kwam, na die eerst ten volle getest te hebben op Zolder (die was zilver met zwart dak )MAAAAAAAAAAAAAAAAARRRR, beste Jeff on topic:Ik wil nog steeds een functionele, MOOIE, en vrolijke, fototas ![]() ![]() Dank voor je respons hoor! Groetjes, Lena
|
Citaat:
Hoi Mexicano, Die is al beter dan de zwarte versie, is ruim en superfunctioneel, dat geef ik toe, maar straalt voor mij nog steeds die saaiheid uit en die "hier zit duur fotomateriaal in, pak me dan, als je kan!" ![]() Dus zoek ik nog even verder, toch dank voor je bijdrage! ![]() Lena
|
[QUOTE=photogRAF:Eigenlijk is het best grappig als ze er mee lachen
en dat zegt al veel over de verkoper.Ja die man heeft het zo niet voor mij (misschien omdat ik vroeger ooit gezegd heb dat mijn toestel in mijn broekzak pastte ) en voor die D500 die ik kocht heeft hij het ook niet zo helemaal, maar als mijn man mee is die 2 nulletjes minder in zijn body heeft, dàn is alles ![]() ppffffff We zijn toch niet allemaal profs??? of wel? Geef een beginner ook even een kans ja?! en laat het leuk zijn voor die persoon met een leuke fototas ![]() [I]Hoe het gebeurde: Ik wou dus een leuke fototas en ging samen met mijn man de bestelde macrolens afhalen in de fotowinkel. Dus zegt hij om daar ff te kijken voor die tas voor mij, en ik zeg nog: neen dat hebben ze hier niet en je moet dat hier ook niet vragen! Maar hij stelde de vraag wél: en dan was het zo een ingehouden hilariteit van die man, die zich met alle macht trachtte goed te houden, die riep naar de andere kant van de winkel: "Jeff?! Heeft Lowepro nu al fototassen met bloemetjesmotief in zijn assortiment???" en ja hoor, bijna de hele winkel lag plat van t lachen, incl mijn man dus ik met beschaamde de deur uit : [/I
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! Laatst gewijzigd door Lena shoot; 30 juni 2009 om 23:24 |
|
||||
|
Citaat:
Geen dank, dat is graag gedaan ! En nog veel succes met de speurtocht naar een passende tas . MVG, Jeff C.
|
dacht dat lowepro een lederen model had voor de vrouwen...
ziet er een beetje uit als een handtas dacht deze eens te hebben gezien op 2dehands
|
De vraag is niet zo raar toch? Een aantal jaren geleden waren de laptoptassen ook vooral saai en degelijk (en verraadden door hun vorm wat er in zat). Nu meer mensen een laptop hebben zijn er ook meer tassen, en ook in verschillende vormen en kleuren (en niet meer ik-loop-met-een-laptop-tas). Zou voor camera’s ook leuk zijn (en ja ik weet dat er inmiddels ook leuke crumplers etc zijn)
|
|
|||||
|
Citaat:
![]() Appendix, die eerste is gewoonweg verschrikkelijk. 10 keer kleiner en je hebt een barbietasje. Die rode valt nog wel mee, al zou ik die zelf ook waarschijnlijk niet kopen. Toch niet de eerste 10 jaar ^^
|
Hey Lena
Je bent blijkbaar niet alleen... Cutest Camera Bag Ik moet zeggen dat ik dit een prachtig topic vind, zeer entertained. Jou reacties maken duidelijk dat je een humoristische, creatieve persoon bent ( schitterende auto reply!), dus laat je zeker niet doen door zo'n simpele verkoper. Doe gewoon je eigen ding... punt! BTW, zou je geen foto's kunnen laten drukken op zo'n tassen? Ik las ergens dat ze dat op handtassen kunnen doen, dus wie weet...
|
Citaat:
Het lot van een oude man is een droevig lot. Maar ik hoop toch dat Lena toch nog een mooi tasje vind. En in afwachting kruip ik terug in mijn hol. Groetjes, Senior Geert |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Enkele fototassen te koop | Coldfeet | Aangeboden | 0 | 9 februari 2009 22:19 |
| gezocht: Canon 30D | BARTMAES | Gezocht | 0 | 6 mei 2007 22:43 |
| gezocht: 1.4 convertor minolta | Jap@a | Gezocht | 0 | 7 maart 2007 13:12 |
| gezocht 1:2 lens om te testen | Perrush | Chit Chat - Archief | 3 | 2 december 2003 14:11 |
| Gezocht Adapter G2 | frerossel | Aangeboden | 1 | 22 maart 2003 20:43 |
![]() |