Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke monopod voor vogelfotografie met canon 100-400

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke monopod voor vogelfotografie met canon 100-400

    Ik ben van plan om een monopod te kopen, die ik kan meepakken als ik naar de vogelkijkhut trek... Een driepootstatief is daar meestal nogal onhandig omdat je daar weinig plaats hebt. En zonder statief zijn mijn foto's helaas niet scherp genoeg.
    Welke monopod kan ik me best aanschaffen? Liefst niet te duur, mag 2de hands zijn (liefst zelfs). Waarop moet ik letten?
    Is de combinatie statief met mijn blackrapid draagriem niet wat vervelend? Of zijn hier ook oplossingen voor zodat je niet telkens de schroef opnieuw moet los-en vastdraaien?
    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

  • #2
    Re: welke monopod voor vogelfotografie met canon 100-400

    jij iets gevonden, zoek het zelfde als jij?
    http://www.flickr.com/photos/MacObsession
    http://www.macobsession.be

    Comment


    • #3
      Re: welke monopod voor vogelfotografie met canon 100-400

      Ik heb de Manfrotto 496RC2 kop op een Manfrotto 776YB monopod.
      Onder de Manfrotto RC2 plaat zit een Black Rapid FastenR-T1 die combinatie kan ik op mijn camera of lens vast maken en kan dan switchen tussen statief of draagriem zonder de plaat te moeten verwijderen.
      Fujifilm en het nodige bijbehorend glas

      Comment


      • #4
        Re: welke monopod voor vogelfotografie met canon 100-400

        Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

        Comment

        Working...
        X