Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rugzak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: rugzak

Die 70-200mm is dat een 2,8 versie of niet? Dit is van belang voor de afmeting, Lowe pro maakt een aantal tassen die speciaal ontworpen zijn om een body met deze lens op gemonteerd te transporteren.

Het verschil tussen rugzak of schoudertas zit in het draagcomfort maar langs de andere kant ook in het gebruiksgemak.
    Ikzelf gebruik als ik niet te ver moet stappen (lees geen citytrip of natuurwandeling) liever een schoudertas omwille van het gebruiksgemak en de bereikbaarheid van het materiaal.
    Maar als er toch meer gestapt gaat worden dan gaat alles in de rugzak owv het draagcomfort.

Kijk eens op de site van lowe pro naar de bag finder
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

A propos, die bag finder is ook verre van perfect. Dat ding wil mij altijd een Vertex aansmeren (veel te groot) in plaats van een Pro Runner, die in dat systeem niet schijnt in te zitten .
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
        A propos, die bag finder is ook verre van perfect. Dat ding wil mij altijd een Vertex aansmeren (veel te groot) in plaats van een Pro Runner, die in dat systeem niet schijnt in te zitten .
        Dat had ik inderdaad ook gemerkt ja. Ik was zelf op zoek naar een compacte rugtas waarmee je makkelijk rrondloopt zonder overal te blijven hangen en alles aan te stoten. Met de bag finder kwam ik ook altijd op te grote tassen uit. Uiteindelijk heb ik toch de Pro runner 200 AW gekocht (de kleinste van de serie). Een mooi compact tasje waar ik toch het volgende in kwijt kan:
        -een 5Dmk2 met een 24-70 F2.8 er op incl omgekeerde zonnekap
        -70-200 F4IS met omgekeerde zonnekap
        -17-40 F4 zonder zonnekap
        -100mm F2.8 macro zonder zonnekap
        -Sigma 35mm F1.4 met omgekeerde zonnekap
        http://www.flickr.com/photos/rouwkema/

http://rouwkema.smugmug.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
          Die hebben jou handtekening gezien: "en een erg lang verlanglijstje..." en houden daar al rekening mee

De pro runner zit zeker in dat systeem hoor, ikvermoed dat jij een pro body aangeeft, en dan houdt dit systeem rekening dat er een body met battery grip of een grote body in moet. Bij dit type body zit je heel nipt met veel rugtassen zo dat er veel spanning op de sluitingen komt met gevolg, defecte ritsen na een periode.
          Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Even aangegeven:
            - een 'enthusiast DSLR', dus zonder grip,
            - de tweede grootste ('large',
            - ter grootte van een 70-400 of een grote 70-200/2.8, zoiets) lens,
            - geheugenkaarten,
            - het kleinste statief,
            - een 13" laptop,
            - het moet een rugzak zijn,
            - met All-Weather cover,
            - en het SlipLock-systeem.

Dan krijg ik de CompuPrimus AW, de Pro Runner 350-X350-X450 AW, de Pro Trekker 300-400-600 AW en de Vertex 100-200 AW. Maar bijvoorbeeld niet de Pro Runner 450 AW, die er ook nog is ? Raar hoor...
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

de loewepro primus aw ziet er nog niet slecht uit daar zou alles wel in passen enkel meschien niet zo snel toegankelijk ik heb zelf nog een loewepro slingshot 200aw maar ik heb er vorige zomer een weekendje mee rondgelopen in parijs en het nadeel was dat je rug toch snel nat van tzweten staat

Mvg Neil
              Canon. http://www.500px.com/nds

Comment

Working...
              X