Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rugzak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• rugzak

heeft er iemand een idee voor een rugzak waar je:
    een vb 7D+ batterijgrip+ 70-200mm gemakkelijk in kan wegsteken
    + die makkelijk draagt en waar je toch behoorlijk mee kan rondwandelen, ik gebruik nu eigenlijk een rugzak van jack wolfskin met daarin een toploader 75aw van lowepro.
    Canon. http://www.500px.com/nds

Re: rugzak

ik wou eerst zeggen: loop eens binnen bij studio 73 od, maar in de buurt van Blankenberge weet ik niet meteen een zaak met veel fototassen.

Ik heb zelf een lowpro fastpack 350.
    fuji S5 met grip past nipt, ik heb enkel primes, dus in combinatie met de 70-200 weet ik niet, maar ik gok dat dat ook nipt zal passen.
    voordeel van deze rugzak vind ik het draagcomfort en het feit dat je nog andere dingen kan meenemen zoals laptop of papieren, bokes en een fles drinken.

voor op feestjes/concerten/... minder omdat je die moet neerleggen en telkens de rits moet sluiten als je wilt voorkomen dat er makkelijk bier in komt. daarom nu een stealth reporter 400 gekocht, momenteel nog een beetje oversized, maar wel nog handig om te gebruiken en de maat kleiner die toen binnen was (200), was te klein voor mijn body + 85mm
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

ik heb momenteel de lowepro magnum en slingshot 200 de 1 is te groot maar is meer om al m'n materiaal te centraliseren de andere is te klein maar ik zal idd een naar een winkel gaan met m'n toestel om eens wat tassen uit te proberen twas eigenlijk om wat reacties van sommige tassen kwa draagcomfort en zo

Mvg Neil

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=Mmbk2lamHCI

http://products.lowepro.com/product/...e-300,2083.htm

Zonder woorden
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik denk dan aan een Lowepro Flipside 400 AW...
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Die flipside ziet er inderdaad niet slecht uit tziet er naar uit dat de 300aw zou voldoen voor body met grip en 70-200 kzal deze eens gaan testen in de winkel

Mvg Neil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
              Ik denk dan aan een Lowepro Flipside 400 AW...
              Inderdaad prima rugzak. Ik gebruik hem al een tijdje. Prima draagcomfort, veel ruimte. Ik vond het verschil tussen de 300 en de 400 wel groot wat betreft opbergruimte.
              Maar eens gaan testen is inderdaad het beste. Gewoon alles meenemen wat er in moet, en passen en proberen. De mijne komt van Foto Rubens in Wilrijk, en uitproberen is daar geen probleem.
              It's not the camera that makes pictures beautiful, it's the eyes behind it...

Comment

De Canon Deluxe Gadget Tas 10EG. Schoudertas. Kan de 50D met grip en lens in plus nog
                een extra lensje of flitser. Misschien eens checken bij Les C. Onze moderator heeft zowel
                de tas als de lens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Schoudertas.
                  'Rugzak' heet dit topic...overheen gekeken, Doudeke ?
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik gebruik de Tamrac Velocity 10 , is heel gemakkelijk je kan er je camera of lenzen uitnemen zonder de rugzak af te doen ,je hebt er verschillende maten in

Comment

spring gewoon eens binnen in Mediamarkt, daar hebben ze ook Lowepro en nog een aantal andere merken. neem al je gear mee en probeer het gewoon uit. Een rugzak komt er niet veel technisch bij kijken. Hij moet goed zitten en alles moet er in passen zonder proppen.
                      Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
                      hier vind je mijn foto's en hier ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Berten Bekijk bericht
                        Ik gebruik de Tamrac Velocity 10 , is heel gemakkelijk je kan er je camera of lenzen uitnemen zonder de rugzak af te doen ,je hebt er verschillende maten in

http://www.cameranu.nl/artikel/52643...oto_Zwart.html
                        had nog niet naar dit merk gekeken maar op de foto ziet het er niet slecht uit er kunnen zelf 2 body's met grip in als hij nu nog comfortabel was is dit een grote kanshebber, dit weekend meschien eens tot bij konijneberg rijden

Allen bedankt voor de reacties

Mvg Neil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                          'Rugzak' heet dit topic...overheen gekeken, Doudeke ?
                          Ja, en niet zo'n klein beetje ook. Komt misschien omdat ik zelf in de weer ben voor zo'n
                          nieuwe zak.
                          Langs de andere kant is het heel wel mogelijk om een schoudertas op je rug te dragen.

Comment

Tuurlijk, maar schoudertassen zijn naar mijn mening beter geschikt voor wanneer je met een lichte prime en een relatief kleine camera ofzo op stap bent. Een 7D met vertical grip en 70-200 of met een 100-400, dat weegt behoorlijk en om er lange tijd mee rond te lopen zou ik het niet aanraden, dan is een rugzak veel beter.

Ik weet dat Lowepro vroeger (ik weet niet of het nog bestaat) een soort 'backpack harness' of iets dergelijks had, waarmee je bijvoorbeeld een Magnum AW tas op je rug kon dragen alsof het een rugzak was.

Comment

[QUOTE=Ik weet dat Lowepro vroeger (ik weet niet of het nog bestaat) een soort 'backpack harness' of iets dergelijks had, waarmee je bijvoorbeeld een Magnum AW tas op je rug kon dragen alsof het een rugzak was.[/QUOTE]

Ja dat zou inderdaad een oplossing kunnen zijn maar dat zal toch iets te zwaar worden denk ik

Mvg Neil

Comment

Working...
                              X