Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke fototas heb je

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke fototas heb je

Ik heb twee schoudertassen van Billingham. De ene is veel te klein. De andere is groot maar wordt snel verschrikkelijk zwaar. (En heeft me een geknelde zenuw opgeleverd.)
    Billingham's zijn verschrikkelijk mooi, maar, eerlijk, niet de meest praktische als je graag orde en overzicht wil.

Door de schouderproblemen ben ik nu uitgeweken naar een trolley van Think Tank. Dit type heeft ingebouwde schouderriemen. Zodat je niet beperkt bent tot een effen terrein. Bij een iets moeilijker terrein, of bv bij hoge trappen wordt de trolley even rugzak. Wat niet direct nodig is blijft in de trolley, de rest gaat in de kleine Billignham.
    https://waltertalboom.be-
    Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W-dytoi Bekijk bericht
      Ik heb momenteel 4 fototassen. 3 schoudertassen en één rugzak.
      Nu nog een leuk heuptasje; want dat mis ik nog.

Comment

Ik verkies een rugzak.

De mijne is een lowepro vertex 200

http://products.lowepro.com/product/...%20AW,2073.htm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Nu nog een leuk heuptasje; want dat mis ik nog.
          Heb ik ook al aan gedacht, maar op mijn leeftijd mag dat nog niet
          Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Net als ik nogal wat verzamelaars van tassen: Hoe ziet uw portemonnee er van binnenuit?

Comment

Ik heb een toploader, de slingshot 300AW en de computrekker+ AW, allemaal van Lowepro.
              En na deze week gaat dat zeker zo blijven!
              Even uitleggen? Wel, wat hier blijkbaar niet vaak gezegd wordt, is dat Lowepro levenslang garantie geeft, en ik moet zeggen; geweldige service!
              Na 5 jaar intensief gebruik van de 300AW, was de rits in de bocht losgekomen.
              Wel , ik mocht de tas bij eender welke fotoshop binnenbrengen, en deze werd dan gratis hersteld. En effectief; 2 weken na inlevering kon ik gratis het nieuwe model (302AW) gaan afhalen.
              Ik vind dit toch zeker een extra pluspunt om in overweging te nemen bij aankoop van een fototas. Bedankt Lowepro!!
              Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Heb ik ook al gehoord - bij problemen, uitstekende service . Je weet nooit waar 't goed voor is...
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

- Naneu Pro Urban Gear U-120 Blauw: veel rugzak voor weinig geld ! heb deze nu 2 jaar zonder problemen ... plaats voor 4 lenzen + flits + laptop ...
                  - Lowepro SlingShot 202 AW : als ik niet zware rugzak wil dragen.. neem dan max 2 lenzen mee.
                  Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk bericht
                    Ik heb een toploader, de slingshot 300AW en de computrekker+ AW, allemaal van Lowepro.
                    En na deze week gaat dat zeker zo blijven!
                    Even uitleggen? Wel, wat hier blijkbaar niet vaak gezegd wordt, is dat Lowepro levenslang garantie geeft, en ik moet zeggen; geweldige service!
                    Na 5 jaar intensief gebruik van de 300AW, was de rits in de bocht losgekomen.
                    Wel , ik mocht de tas bij eender welke fotoshop binnenbrengen, en deze werd dan gratis hersteld. En effectief; 2 weken na inlevering kon ik gratis het nieuwe model (302AW) gaan afhalen.
                    Ik vind dit toch zeker een extra pluspunt om in overweging te nemen bij aankoop van een fototas. Bedankt Lowepro!!
                    Think Tank geeft dezelfde garantie.
                    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Voor wandelingen: Lowepro slingshot 100 AW. Werd te klein en heb er een lenscase bijgekocht voor mijn 70-300 mm.

Voor stadsbezoeken ed: Lowepro Passport sling. Gaat niet veel in maar zalig ding!
                      Nikon

Comment

kata 3n1 30 en ergens een nanue pro: urbangear u120

kata meest gebruikte, licht en makkelijk en kan verdorie meer in dan in de andere
                        nikon stuff

Comment

hier ook meer dan 1
                          eerst had ik crumpler schoudertas
                          toen een lowe pro computrekker plus rugzak
                          en nu een think tank aerport take off rugzak/trolly
                          degelijk en daar kan heel wat in en is goed voor de rug
                          en voor kleine boodschappen neem ik nu een gatlelijk oud legertasje
                          dat valt minder op en toch kan er het nodige in

Comment

Ik zoek een Billingham tas, type Hadley (Small of Pro), mocht er iemand iets liggen hebben (of mij kunnen doorverwijzen). Die zijn in België nauwelijks of zelfs helemaal niet verkrijgbaar. Konijn verdeelt ze ook niet meer, Camera-nu ook niet, Kamera Express heeft slechts nog enkele modellekes en voor de rest kan ik geen 'betrouwbare' on-line shops vinden die ze verdelen.
                            A picture a day, keeps the doctor away.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ewok Bekijk bericht
                              Ik zoek een Billingham tas, type Hadley (Small of Pro), mocht er iemand iets liggen hebben (of mij kunnen doorverwijzen). Die zijn in België nauwelijks of zelfs helemaal niet verkrijgbaar. Konijn verdeelt ze ook niet meer, Camera-nu ook niet, Kamera Express heeft slechts nog enkele modellekes en voor de rest kan ik geen 'betrouwbare' on-line shops vinden die ze verdelen.
                              Klik, met gratis verzending en alles

Comment

ik heb een mooie rugzak fototas gevonden bij hama met plaats voor camera met telelens + 8 vakken voor lenzen dus er kan heel veel in en voor de prijs van 44 euro

Comment

Working...
                                X