Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarschuwing : Joby Gorillapod ExtraLarge SLR-Zoom + Ball Head

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waarschuwing : Joby Gorillapod ExtraLarge SLR-Zoom + Ball Head

Ter info:
    Ik heb Joby Gorillapod ExtraLarge SLR-Zoom + Ball Head net ontvangen en deze is NIET geschikt voor een DSLR met zoom lens! Hij zakt al door zijn pootjes met mijn 7D + 17-40L lens. Helaas heb ik de verpakking onmiddellijk weggesmeten en daarom kan ik hem niet meer terugsturen sick

Re: Waarschuwing : Joby Gorillapod ExtraLarge SLR-Zoom + Ball Head

Eerst eens goed informeren alvorens tot aankoop over te gaan
    Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pechje Bekijk bericht
      Eerst eens goed informeren alvorens tot aankoop over te gaan
      tja, volgens de site zou het geschikt moeten zijn voor een dslr met 70-200mm. Niet dus...

Comment

wordt bij die dingen dan geen gewicht vermeld van wat ze zouden moeten kunnen dragen ?
        Cheers, Ben

Comment

Bedankt voor de info jatich,ik had mij juist zo een statiefje willen aankopen,leek me wel handig.
          Dan maar uitkijken voor iets anders.
          Mvg geert

Comment

Ik heb er ook zo eentje gekocht, en als je die als "gewoon" statief wil gebruiken dan wil de Gorilla wel eens doorbuigen. Volgens mij is het wel nog steeds geschikt om ergens rond te wikkelen en zo je SLR+zoom te bevestigen.
            Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
            Flickr album Homepage

Comment

Wij hebben ook de zoom DSLR, maar met een 70-200???
              DA18-55 geen probs
              Vooral voor invulflitsers gebruiken wij ze

Comment

Ben, de SLR-Zoom zou 3kg kunnen houden. Mijn combo weegt minder dan 1,3kg, dat is al een redelijke marge, niet?

Comment

da's inderdaad er ruim onder !

Maar is een geldig aankoopbewijs niet voldoende om hem terug te doen ?
                  Originele verpakking lijkt me meer een excuus ...
                  Cheers, Ben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ben.vanloock Bekijk bericht
                    da's inderdaad er ruim onder !

Maar is een geldig aankoopbewijs niet voldoende om hem terug te doen ?
                    Originele verpakking lijkt me meer een excuus ...
                    Precies mij idee. Het is niet dat IK mij vergist heb, het ding beantwoord gewoon niet aan de opgegeven specificaties. Maar de winkel wil het gewoon niet horen. Ik ben er een nieuwe klant maar bestelde deze maand toch reeds voor meer dan 1400€. Al heeft dat er eigenlijk niets mee te maken. Ze zouden gewoon die service moeten geven.

Comment

Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat jullie hiervan vinden.
                      Hoe moet een winkel reageren op een dergelijk probleem. Ik kreeg een product dat niet aan de verwachtingen voldoet en wel omdat het niet beantwoord aan de opgegeven specificaties. Het is niet dat mijn hart aan het bloeden is van deze miskoop, ik kan hem eventueel gebruiken voor mijn GF1, maar gewoon een principiële vraag. Moet de winkel alsnog terugnemen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jatich Bekijk bericht
                        Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat jullie hiervan vinden.
                        Hoe moet een winkel reageren op een dergelijk probleem. Ik kreeg een product dat niet aan de verwachtingen voldoet en wel omdat het niet beantwoord aan de opgegeven specificaties. Het is niet dat mijn hart aan het bloeden is van deze miskoop, ik kan hem eventueel gebruiken voor mijn GF1, maar gewoon een principiële vraag. Moet de winkel alsnog terugnemen?
                        De winkel neemt gewoon de specs van de fabrikant over...en die zullen heus wel kloppen...maar staat er ook bij dat hij met dat gewicht nog stabiel is? Ik noem maar wat...

Daarnaast heb je direct de verpakking weg gedaan...nooit meer doen, alles heel voorzichtig uitpakken en testen, zodat je het nog weer kan inpakken als het terug moet.

Daarnaast...wat had je nu zelf van zo'n gorillapod verwacht? Helemaal als je kijkt wat een goed en degelijk statief met een degelijk balhoofd kost?

Ik bedoel zakt het statief in zijn geheel in elkaar? Of leunt hij wat door?

Uit coulance zou ik als winkel niet al te moeilijk doen denk ik...maar aan de andere kant...had je het zelf ook kunnen weten
                        Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Gewoon een Gorillapod FOCUS kopen - die is een stuk steviger en kan tot 5 kg dragen.

ik ben er zeer tevreden over .

Comment

Ook de winkel heeft niet goed aan hun verplichting voldaan: zeker niet wanneer ze weten dat je het niet voor een compacje gebruikt: de verkoper had u moeten adviseren dat de Gorillapod niet geschikt is voor u camera. Met de productkennis in veel winkels is het slecht gesteld.
                            Het product dat u kocht voldoet niet aan de verwachtingen die u er gezien de gegevens van mocht verwachten en heeft u dus het volste recht de koop ongedaan te maken.
                            Mocht u in een internetwinkel gekocht hebben dan ligt het wat anders: dan dien je zelf goed te weten wat je besteld, in Nederland hebt u wettelijk het recht om binnen 8 dagen de koop ongedaan te maken en in de orginele verpakking u aankoop terug te sturen. Een goede internetwinkel doet er niet moeilijk over bij een goede klant wanneer de verpakking niet in orde is.

Comment

Hier geen problemen met de slr-zoom... zakt niet door.
                              Je zal toch wel een slechte gehad hebben hoor.
                              -=- Light is the key...

Comment

Working...
                              X