Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk tekentablet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk tekentablet

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
    Had het al per PM vernomen
    't Is een koopje, maar ik heb toch een (nieuwe) Bamboo touch & pen besteld.

Bedankt iedereen voor de hulp!

L.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
      Had het al per PM vernomen
      't Is een koopje, maar ik heb toch een (nieuwe) Bamboo touch & pen besteld.

Bedankt iedereen voor de hulp!

L.
      Die ligt net als bij mij na een paar dagen ongebruikt in de la.
      Voor fotobewerking niets nauwkeuriger en sneller dan een goede muis.

Comment

een muis sneller en naukeuriger dan een tekentablet?????
        tegenwoordig hoor je hier vanalles.....
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          een muis sneller en naukeuriger dan een tekentablet?????
          tegenwoordig hoor je hier vanalles.....

Voor onze clubleden, doet een 'intuos4' medium + een 'Logitech trackball wonderen'.
          Nu is het wel zo, dat toen we pas met zo’n T-ball begonnen, we het allemaal vreselijk vonden & onhandig!!!
          Nu echter, moeten ze het ons niet meer afpakken, zo goed werkt deze combi.

De Club

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raf'ken Bekijk bericht
            Voor onze clubleden, doet een 'intuos4' medium + een 'Logitech trackball wonderen'.
            Is inderdaad een schitterende combinatie ... heb dit zelf ook gehad maar uiteindelijk terug naar een degelijke Logitech Mouse gegaan omdat hun trackballs een beetje weinig extra knoppen hebben ... er is nu wel een nieuwe uitgekomen heb ik gezien en waarschijnlijk ga ik terug naar een trackball binnenkort

Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              Is inderdaad een schitterende combinatie ... heb dit zelf ook gehad maar uiteindelijk terug naar een degelijke Logitech Mouse gegaan omdat hun trackballs een beetje weinig extra knoppen hebben ... er is nu wel een nieuwe uitgekomen heb ik gezien en waarschijnlijk ga ik terug naar een trackball binnenkort

Mark
              Het grootste voordeel 'vinden wij' is de plaatsing.
              Je zet dat ding ergens neer en 10 jaar later staat het er nog!
              Met een muis lig je gewoon heel uw bureel af te rijden!
              Over de ultieme precisie van werken, zullen we maar zwijgen; hé.
              Alsook "byebye" RSI > Repetitive Strain Injury & schouderproblemen.

Maar nogmaals; de eerste weken is het zeuren en prutsen daarna echter, pure zaligheid tot de dood ons scheidt

De Club van 29
              Last edited by Raf'ken; 3 december 2010, 14:31.

Comment

Maar nogmaals; de eerste weken is het zeuren en prutsen daarna echter, pure zaligheid tot de dood ons scheidt

De Club van 29
                U heeft veel smileys nodig om uw 'argumenten' kracht bij te zetten.

Comment

De Club van 29
                  Voordat u het bureel afrijd: een rijbewijs halen.

Comment

hmm... muis nauwkeuriger dan een tekentablet? Forget it, mijn beste!
                    Elk z'n favoriete manier. Maar sinds ik m'n A4-tekentablet heb, geen muis meer bij PS-werk!
                    www.brunodyserinck.be
                    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                      hmm... muis nauwkeuriger dan een tekentablet? Forget it, mijn beste!
                      Elk z'n favoriete manier. Maar sinds ik m'n A4-tekentablet heb, geen muis meer bij PS-werk!
                      Ik denk dat het allemaal persoonlijk is. In China rekenen ze met een telraam en die zijn blijkbaar nog sneller dan onze rekenmachines
                      'k heb een documentaire daarover gezien.
                      Als je gewoon bent een muis te gebruiken en je doet dit graag, blijven doen. Sommige mensen vinden het raar om met een pen te werken omdat je naar het scherm kijkt en niet naar de pen. Ik herinner mij nog dat ik er problemen mee had. Ma ja na 10 jaar kunt ge alles gewoon worden
                      Voor mij is de pen makkelijker om in photoshop te werken ma ik zie mij nog niet meteen gamen met de pen Ik heb met de pen eens starcraft proberen spelen, awel dat gaat dus niet
                      Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                      website: http://www.hung.be
                      facebook - Instagram

Comment

Misschien kom ik te laat, maar vrijdag 10 december heb ik een Wacom Bamboo (De Bamboo heeft een actief gebied van 147.6 x 92.3 mm en sluit daardoor goed aan bij de afmetingen van een Wide-Screen monitor (16:10). Wordt met pen en pen-standaard geleverd. Het tablet bevat een Touch Ring voor direkt zoomen en scrollen, en 4 programmeerbare ExpressKeys voor veelgebruikte functies) gekocht in Aldi in Frankrijk voor jawel 30 euro met 3 jaar garantie...
                        Toegegeven, een groter tablet werkt aangenamer. Ik heb destijds nog met A3 tablet gewerkt, maar voor thuis...
                        Voor die prijs kan je later wel een groter tablet kopen, maar weet je tenminste wat je zal kopen.

Comment

Ondertussen heb ik de bamboo pen & touch M, en het bevalt me prima!
                          Zo'n kleintje zou in mijn ogen weggegooid geld zijn....

L.
                          http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Working...
                          X