Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke draadloze ontspanner?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke draadloze ontspanner?

mss dat iemand me hier kan helpen,ik ben al een tijdje aan het uitkijken naar zo een draadloze ontspanner,
    heeft er iemand voorstellen voor een goede en waar ik dat kan vinden?
    ik heb in de mediamarkt zo eentje gezien maar dat was met maar een kabeltje van 80cm en gewoon zo een knop dat je moest verschuiven en loslaten ofzoiets,niet veel zaaks vond ik.
    ik weet niet of er een bepaald merk voor bestaat?
    maar ik heb zo een dingetje gezien voor een canon en daar kon je je toestel zelfs van achter een muur laten klikken(beweerde de uitleg)maar dat was voor een canon en ik heb een nikon D5000.
    iemand een idee?het moet wel een schappelijke prijs zijn,dus niet de prijs van een flits ofzo.
    dank bij voorbaat

Re: welke draadloze ontspanner?

http://www.fotokonijnenberg.be/produ...t=rel&items=10

Hier vind je wel wat je nodig hebt. Ik heb zo een Hama, draadloos.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

zelf heb ik ook een Hama in combinatie met Nikon
      en deze doen het prima
      Prijs , nog geen € 50.00

mvg

Rudy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crismo Bekijk bericht
        ik heb in de mediamarkt zo eentje gezien maar dat was met maar een kabeltje van 80cm en gewoon zo een knop dat je moest verschuiven en loslaten ofzoiets,niet veel zaaks vond ik.
        Dat vond ik ook, maar het is wel degene, die nog altijd werkt na 5 jaar en nooit last van lege batterijen.. Voor dit soort dingen geldt: hoe simpeler, hoe beter.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

bedankt voor de tips,ik ga er zeker eens zien of ik daar wat kan vinden
          @hjanssen:dus je denkt dat dat ook een goeie is?als je het al 5j gebruikt kan het precies niet slecht zijn zo te zien.maar ik wil liefst een draadloze,dat is makkelijker voor gebruik denk ik?

Comment

Als je niet verder van je camera wil dan de lengte van de camera, is het net zo makkelijk. Daarbij kun je het afdrukgedeelte gewoon neerleggen zonder een kans om het tevergeten.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Draadloos voor de D5000 :

Ik heb er zo eentje voor mijn Canon en ben er zeer tevreden over.
              Fotografie is leren kijken.
              http://johanluyckx.weebly.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                Dat vond ik ook, maar het is wel degene, die nog altijd werkt na 5 jaar en nooit last van lege batterijen.. Voor dit soort dingen geldt: hoe simpeler, hoe beter.
                Natuurlijk hangt het ook af van wat je er precies mee wil doen maar ik ben het roerend eens met bovenstaande opmerking

Comment

Working...
                X