Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

draagriem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: draagriem

Hier ook een tevreden gebruiker van de sunsniper.
    En dat voor een goeie 60 euro .
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Ik gebruik(te) al jaren de BelgiumDigital strap. Sinds enkele weken heb ik nu een Black Rapid. En wil niet meer terug! Een verademing voor nek en schouders.
      (Rubens te Wilrijk heeft ze in stock)
      https://waltertalboom.be-
      Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Ook hier een Sunsniper met staalkabeltje.
        Zeer tevreden van.
        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Ik kocht een tijdje geleden de Lumaloop van luma labs. En een gewone strap komt ook nooit meer aan m'n camera. Heel nuttig is die clip bij de camera. Veel handiger dan steeds de strap over je hoofd/arm te doen
          Nikon D7100 + wat glas van 11 tot 300 mm ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vhimste Bekijk bericht
            Ik kocht een tijdje geleden de Lumaloop van luma labs. En een gewone strap komt ook nooit meer aan m'n camera. Heel nuttig is die clip bij de camera. Veel handiger dan steeds de strap over je hoofd/arm te doen
            Ik heb de spider holster pro , en ben er zeer tevreden mee, alleen spijtig dat het niet eerder bestond
            Groeten , VDSDigit@l

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk bericht
              Deze week heb ik ook een sunsniper gekocht en had die eigelijk gewoon bevestigd aan het haakje aan mijn manfrotto rc2 baseplate... mocht dat niet dan?? -- Michiel
              Neen, naar het schijnt zou dat metalen ringetje niet sterk genoeg zijn om het gewicht te dragen vd camera en lens. Is enkel gemaakt om de snelkoppelingsplaat los en vast te draaien.
              Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Beste,
                Kan er mij iemand helpen waar ik een black-rapid of een sun sniper kan vinden.
                Ik ben uit de streek van Kortrijk maar nergens hebben ze in de regio zo'n riem
                groeten
                cvercamp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cvercamp Bekijk bericht
                  Beste,
                  Kan er mij iemand helpen waar ik een black-rapid of een sun sniper kan vinden.
                  Ik ben uit de streek van Kortrijk maar nergens hebben ze in de regio zo'n riem
                  groeten
                  cvercamp
                  Konijnenberg heeft de sunsnyper riemen

Comment

Ja, ik heb mijn Sun Sniper ook langs Konijn laten komen.
                    De extra ringbevestiging die wordt aangeraden is niet nodig, enkel als je met twee, zware Télés op stap gaat en snel wil wisselen.
                    Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Voor degenen die het interesseert. Bij Op/Tech kan je nu een sling strap adapter kopen die van je normale Op/Tech (of BD strap ) zo'n Black Rapid of Sun Sniper maakt.

Het voordeel hier (voor mij) is dat hij niet vastgemaakt word aan de statiefschroef maar aan het normale bevestigingspunt voor de riem.

Ik weet niet waar je hem hier kan vinden maar ik heb de mijne besteld via Pro Camera Gear voor 8,99 $ (enkel voor de adapter, je hebt dan wel nog het bovenstuk nodig). Op een goede week was hij hier geleverd vanuit USA (Op zondag besteld, de week later op maandag geleverd).
                      Groetjes,
                      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                        Ook hier een Sunsniper met staalkabeltje.
                        Zeer tevreden van.
                        Hier ook...

Comment

En nog één, maar dan zonder staalkabeltje...
                          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                            Blackrapid heeft een statiefplaat FastenR:
                            http://www.blackrapid.com/buzz/brand...ipod-solution/
                            Net terug van new york en bij adorama deze connector gekocht. in Belgie nog niet direct leverbaar vertelde ze me.

Heb de RS7 in new york alle dagen rond gehad en ben er echt super tevreden van veeeel beter dan de standaard nekband van canon. zeker een aanrader.

Comment

Working...
                            X