Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tas voor lens - lowepro?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• tas voor lens - lowepro?

Ik heb onlangs een nieuwe lens gekocht: nikon 70-300 vr, maar hij past niet in mijn fototas. Toch niet samen met de rest.
    Heb nu gezien dat lowepro ook tasjes voor lenzen heeft. Zijn die stevig genoeg? Of raden jullie een ander merk aan?
    Ik heb een slingshot, en zou dat daar eventueel aan kunnen vastmaken, maar twijfel toch aan de stevigheid/veiligheid. Blijven die tasjes goed hangen aan een slingshot?

Alvast bedankt.
    Nikon

Re: tas voor lens - lowepro?

kun je niet beter even op je tanden bijten en een nieuwe tas aanschaffen, die lenstassen zijn handig, maar alleen maar samen met een bijbehorende belt.

maar ze zijn in ieder geval stevig en blijven goed zitten als je ze aan je tas kunt bevestigen.
    Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

Zowat elke Lowepro tas heeft minstens een voorziening om een lenscase aan te klikken(de naam ontsnapt me maar staat vermeldt op etiket; zo'n dikke zwarte riem). Dat systeem werkt perfect en die tassen zijn stevig; aangezien je lens individueel 'verpakt' zit zelfs beter dan in veel fototassen. zoek wel op de site voor het juiste formaat voor jouw lens (en koop ze ergens online )
      Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sony63 Bekijk bericht
        Zowat elke Lowepro tas heeft minstens een voorziening om een lenscase aan te klikken(de naam ontsnapt me maar staat vermeldt op etiket; zo'n dikke zwarte riem). Dat systeem werkt perfect en die tassen zijn stevig; aangezien je lens individueel 'verpakt' zit zelfs beter dan in veel fototassen. zoek wel op de site voor het juiste formaat voor jouw lens (en koop ze ergens online )
        Je bedoelt ongetwijfeld het SlipLock-systeem . Schitterend systeempje is dat inderdaad . Werkt echt heel handig...

Ik weet wel niet hoe het zit wat water betreft. Je hebt bepaalde tasjes (bijvoorbeeld de nieuwe Utility Case 100 AW) met een AW-cover, die zou ik nemen...als 't dan regent ben je tenminste zeker dat alles droog blijft .
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

bedankt!
          Ga dat tasje bestellen, ben gerustgesteld
          Nikon

Comment

Working...
          X