sinds gisteren heb ik problemen met mijn sandiskgeheugenkaart krijg altijd de melding op mijn fototoestel dat de geheugenkaart beschadigt is of is gevallen maar de sandisk blijft altijd in mijn fototoestel zitten weet er geen raad mee
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
probleem met mijn sandiskgeheugenkaart
Collapse
X
-
-
Re: probleem met mijn sandiskgeheugenkaart
Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk berichtze misschien een formateren?
ik formateer telkens mijn kaartje in mijn toestel van zodra mijn foto's zijn overgezet op de computer
groetjes aline
Comment
-
Hier wat info die misschien kan helpen:
Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredvdb Bekijk berichtkan zelfs de foto's niet op mijn pc zetten
Vermoedelijk is de kaart defect. Ik vrees dat hier niet veel meer aan te doen is. Sandisk geeft wel ik dacht 10 jaar waarborg op de kaart, maar daar ben je vet mee.
Ik heb ook ooit een kaart gehad die niet meer leesbaar was in de camera noch in de computer. Niets aan te doen, gelukkig waren de foto's reeds opgeslegen op de computer.
Vandaar dat ik steeds pleit voor meerder en kleine geheugenkaarten. Dan ben je niet zoveel onameskwijt.
Comment
Comment