Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Circular Polarizer + UV Filter 77mm €7.65 verzendkost inclusief ?!
Collapse
X
-
-
Re: Circular Polarizer + UV Filter 77mm €7.65 verzendkost inclusief ?!
Lees dit eens aandachtig
-
En lees meteen ook dit (of waarom goedkope af te raden zijn):
A good polarizing filter is probably the single most useful filter for color photgraphy, and is still useful in black and white work. If used properly,
(Nu, op die eBay pagina waarnaar je linkt, vind je onder het "goedkope aanbod" ook een aantal filters van Hoya, dat over het algemeen wel een goeie naam heeft. Daar staan niet direct prijzen bij, of kijk ik verkeerd?)BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)
Comment
-
Ok, er zitten inderdaad wat fakes in, vooral van dat merk Vivitar en soms Bower ook.
Maar zou de kwaliteit van de fotos achteruitgaan specifiek omdat het filterglas te dik is en omdat het altijd digital multicoated zijn?
Anders zijn er toch ook goedkopere slimline of multicoated filters ipv €80 stuk.
Vb voor deze voor €27, even smal als een Hoya Pro 1, ziet er toch goed uit ?
Ik zou ook eens het effect van ND filters willen testen, misschien dit setje (geen slimline) http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...=STRK:MEWAX:IT
Een CPL + ND4 + ND8 voor €15 (ND4 of ND8 eens vergelijken) en om te zien in welke mate ik scherpte zou verliezen doordat het goedkope dikkere filters zijn.
Comment
-
Ik heb mijn Grijsfilters hier gekocht en heel tevreden over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk berichtOk, er zitten inderdaad wat fakes in, vooral van dat merk Vivitar en soms Bower ook.
Maar zou de kwaliteit van de fotos achteruitgaan specifiek omdat het filterglas te dik is en omdat het altijd digital multicoated zijn?
Anders zijn er toch ook goedkopere slimline of multicoated filters ipv €80 stuk.
Vb voor deze voor €27, even smal als een Hoya Pro 1, ziet er toch goed uit ?
Ik zou ook eens het effect van ND filters willen testen, misschien dit setje (geen slimline) http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...=STRK:MEWAX:IT
Een CPL + ND4 + ND8 voor €15 (ND4 of ND8 eens vergelijken) en om te zien in welke mate ik scherpte zou verliezen doordat het goedkope dikkere filters zijn.
Lees deze uiteenzetting van Hans Braakhuis eens. Als je dan nog geld wil verliezen aan goedkope filters, laat je vooral niet tegenhouden.Geniet van foto's maken
Comment
-
Comment