Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En heeft iemand ervaring met de B+W mrc slim Pol filter Met het verstellen van de filter?
Zonder de zonnekap geen probleen, de ring is uiteraard erg smal.
Ik denk dat je alles vanaf de 28 mm en daarboven wel met de B+W Pol circular Käsemann (77 E) MRC afkunt.
En heeft iemand ervaring met de B+W mrc slim Pol filter Met het verstellen van de filter?
Klopt wat mijn voorganger zegt over de zonnekap.
Instellen van de polarisatiefilter geeft geen problemen, maar ik heb al een paar keer problemen gehad met achteraf de filter te verwijderen. (tot hiertoe altijd gelukt, en ik zal de filter nooit te vast draaien)
Ok thnx voor de tips maar met de zonnekap erop is het niet mogelijk?
Of is het moeilijk?
Vrijwel onmogelijk, en ook als tip draai de filter niet al te vast op je objectief.
Deze is met de zeer smalle ring anders soms niet gemakkelijk er weer af te draaien.
Comment