Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zou het zeker doen. Ik heb vorige week mijn Scandisk kaartje besteld vanop Ebay, 16GB - 90MB/s.
134 Euro voor betaald. Hier betaal je er toch rond de 200Euro voor.
Netjes verpakt toegekregen.
En voor invoertax of extra kosten moet je niet bang zijn, als je onder de 180Euro blijft.
Ik kocht er 2 via Ebay. Het was wel in Engeland. Allebei snel en netjes ingepakt geleverd. Ik denk dat ik ze zo'n 11€ per stuk heb betaald inclusief verzending. Indien je via Ebay koopt let er dan wel op of de koper een powerseller is. Dit betekend dat deze verkoper volgens Ebay te vertrouwen is. Indien je kan betalen via Paypal geeft dit ook meer zekerheid.
Ik kocht er 2 via Ebay. Het was wel in Engeland. Allebei snel en netjes ingepakt geleverd. Ik denk dat ik ze zo'n 11€ per stuk heb betaald inclusief verzending.
Moet deze week paketje ontvangen met een waarde van -€40 dat is verzonden als gift, zal hier posten of er iets is bij gekomen(invoerkosten)
Edit: ik heb een 6jaar geleden een pakket vanuit Canada ter waarde van €100 laten overkomen en heb dan €10 invoerkosten moeten betalen, het was me wel waard als je weet dat identiek product hier het dubbel kost.
Gewoon doen als het voor een accu is, ik heb dit al meermaals (een keer of 4) gedaan via Ebay in Hong Kong, en nooit problemen of importkosten gehad, omdat het een klein pakje is...
Oorspronkelijk geplaatst door momosportwagonBekijk bericht
Gewoon doen als het voor een accu is, ik heb dit al meermaals (een keer of 4) gedaan via Ebay in Hong Kong, en nooit problemen of importkosten gehad, omdat het een klein pakje is...
Ik heb zelfs een batterij (joekel) voor mijn laptop in hongkong besteld...38 (30 euro) dollar inclusief verzendkosten (kost hier 120 euro)
Binnen 4 dagen had ik 'm en hij werkt super
ik heb altijd redelijk goeie hongkong versies gehad, maar de laatste die ik kreeg woog echt tientallen grammen minder dan een andere hongkong en nog eens wat minder dan een originele Canon. Als je safe wil zijn koop je misschien best van zo'n semi witte product.
Moet deze week paketje ontvangen met een waarde van -€40 dat is verzonden als gift, zal hier posten of er iets is bij gekomen(invoerkosten)
Even melden dat mijn pakket is aangekomen via de gewone post, ik heb geen extra kosten betaald, maar de postbode deelde me mee dat een vriend ook een pakket heeft laten komen(-€2) en die heeft wel extra kosten betaal maar ik denk dat deze via DHL is geleverd en de mijne is via gewone post.
Oja @ ts welke chinees is dat je wil bestellen?
Never resist temptation or it could go away...
Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel
O K bedankt voor alle reactie's, dit geeft mij wel meer zekerheid.
Accu is besteld via ebay in Hong Kong, ik geef nog een reactie als hij aangekomen is.
Duurt zo'n 2 weken.
Comment