Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minolta mini diaprojector

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • minolta mini diaprojector

    ik kreeg deze vandaag binnen.. interessant ding, hartstikke oud, maar hij doet het nog steeds! helemal compleet, incl. het nogal 'vrouwelijke' draagtasje..

    ik vermoed jaren 60´, en er zit een p-rokkor 2.5-75 lensje op.. er kunnen 2 dia´s per keer ingezet worden, en door te schuiven, kun je je ´slide-show´ doen...

    er zit wel wat stof her en der, en ik ga es proberen, of eea es grondig gereinigd kan worden, want dit ding is toch wel hartstikke leuk om te gebruiken..

    na wat zoekwerk, schijnen ze nog steeds aangeboden te worden, toch uniek te noemen voor zulk oud spul..leuk!!

    (mochten er nog mensen zijn, die zo'n ding hebben, mss dat die mij eea wat meer kunnen uitleggen of evt een oude manual hebben liggen? kopietje maken, als het kan, en naar mij opsturen?)

    let me know please! THX!!

    groeten, alex!


















    deze cam´s kreeg ik er btw ook nog bij.. leuk!












    ik had al een clickII en een clack, maar nu dus 2 extra van elk.. leuke aan die flitser is, dat er nog een helemaal origineel lampje bijzat, ook weer alles in originele etuitjes.. niets waard natuurlijk, maar wel leuk voor in de vitrine..
    Last edited by Sjinouck; 30 maart 2010, 20:55.

  • #2
    Re: minolta mini diaprojector

    Mooi apparaat. Wees voorzichtig met de lamp. Eerst laten afkoelen, dan pas projector verplaatsen.
    Bert P

    Comment


    • #3
      Re: minolta mini diaprojector

      THX! dit ouwe spulletje moet idd met wat eerbied behandeld worden, want het is al redelijk oud... ik vind het een erg mooi design btw... mooi door eenvoud, en toch zit het vernuftig in elkaar..

      Comment

      Working...
      X