Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF kaartjes tot 144.000 TB mogelijk, en nog sneller ook.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: CF kaartjes tot 144.000 TB mogelijk, en nog sneller ook.

    Mja, dat zou grofweg betekenen dat die kaartjes binnen pakweg 15 jaar commercieel en betaalbaar zijn. Bij die opslagruimte kan ik me trouwens absoluut niks voorstellen. Nuja, makat niet uit, 15 jaar gelden kon ik me bij een terabyte ook niks voorstellen.

    Comment


    • #17
      Re: CF kaartjes tot 144.000 TB mogelijk, en nog sneller ook.

      Toen ik mijn eerste pc kocht (de eerste Pentium was net uit, maar omdat die nog veel te duur was heb ik toen een 486 DX4 100MHz gekocht) was een harde schijf van 1GB nog heel groot (volgens de verkoper kreeg je die nooit vol, nu gebruik ik op een enkele dag soms al meer dan 4GB om foto's te maken).

      Ik heb ooit nog een 128MB CF-kaartje gekocht voor 6.000 Belgische franken (dat is ook al weer een tijdje geleden).
      Ondertussen wordt het al moeilijk om nog kaartjes van 512MB te vinden, we krijgen steeds meer opslagcapaciteit (voor minder geld) maar allerlei toepassingen vragen ook steeds meer geheugen. Het zal nog wel een tijdje duren voor we die 144.000TB CF-kaartjes werkelijk te zien krijgen, maar zeg nu toch maar niet dat we die nooit nodig zullen hebben...
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment

      Working...
      X