Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera-laptoptas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera-laptoptas

    Hoi!
    Ik ben op zoek naar een allround-rugzak. Wat moet hij zeker kunnen bevatten? Body, 2 "eenvoudige" lenzen, geen superzooms of zo en een mini-notebook (13').

    Wat een leuke extra zou zijn is dat ik in het hoofdcompartiment, dus waar de objectieven en de body zitten, alle onderverdelingen er uit kan halen, zodat ik hem ook als 'gewone' rugzak kan gebruiken en er boeken/cursussen in kan steken terwijl ik mijn camera thuis laat.

    Ik heb er een 2-tal gevonden, maar ben niet zeker of ik bij alle tassen de onderverdelingen er uit kan halen.
    Iemand ervaring?

    http://www.fotokonijnenberg.be/produ...p_rise_48.html (kan ook het bovenste vak samengevoegd worden met het onderste?)


    (sorry voor de sluikreclame van fotokonijnenberg )

  • #2
    Re: Camera-laptoptas

    Oorspronkelijk geplaatst door fl1p Bekijk bericht
    Hoi!
    Ik ben op zoek naar een allround-rugzak. Wat moet hij zeker kunnen bevatten? Body, 2 "eenvoudige" lenzen, geen superzooms of zo en een mini-notebook (13').

    Wat een leuke extra zou zijn is dat ik in het hoofdcompartiment, dus waar de objectieven en de body zitten, alle onderverdelingen er uit kan halen, zodat ik hem ook als 'gewone' rugzak kan gebruiken en er boeken/cursussen in kan steken terwijl ik mijn camera thuis laat.

    Ik heb er een 2-tal gevonden, maar ben niet zeker of ik bij alle tassen de onderverdelingen er uit kan halen.
    Iemand ervaring?

    http://www.fotokonijnenberg.be/produ...p_rise_48.html (kan ook het bovenste vak samengevoegd worden met het onderste?)


    (sorry voor de sluikreclame van fotokonijnenberg )
    hallo,

    Ik heb ook een lowerpro maar dan het grotere model en je kan zeker die compartimenten er uit halen is met velcro en heel gemakkelijk terug in elkaar te steken !! Ik ben zeer tevreden !!

    mvg
    canon 5d mk2 canon 24-70 L f 2.8 usm - canon 70-200 L f 2.8 is usm - speedlight ex 580 II - canon EF 2 II extender - Kenko KFM 1100 - Elinchrom D-Lite 4 it to go set - Cokin filterset - lowerpro

    Comment


    • #3
      Re: Camera-laptoptas

      Bedankt voor de tip!
      Ik vrees dat er in de AW geen A4-boeken kunnen... Dan toch maar voor de AW Plus gaan, denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: Camera-laptoptas

        De Crumpler Muffin Top Full Photo Backpack (die ik zelf heb) voldoet ook aan je eisen.
        about.me/stijnv

        Comment


        • #5
          Re: Camera-laptoptas

          Ik heb zelf de Kata Dr467 en daar kan echt veel materiaal in maar als je naar school gaat haal je die er uit en heeft ook een laptop zak.
          Ik gebruik hem zelf voor school en voor fotografie en ik haal veel die padding eruit en dan heb je massa's plaats.
          Het is een echte aanrader ik heb hem al vanaf september en heb er nog geen problemen mee gehad en er past ook heel wat fotomateriaal in.
          Zoek dus niet verder want die moet het worden xD.

          Comment

          Working...
          X