Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
IK heb eerst de fastpack van lowepro gebruikt als rugtas.
Deze zat goed en beviel best, alleen als ik camera snel wilde pakken had ik maar een hand om de rits los te maken en de camera te pakken de andere had ik nodig om de tas vast tehouden, na dat ik een flinke zoomlens (sigma 500) had gekocht was de fastpack 200 te klein.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Dus heb ik een flipside 400 AW gekocht dat bevalt me best nu kan ik als ik de rugtas draai, met mijn knie of een andere steun eronder mijn camera pakken, en zelfs er meteen een andere lens er opdraaien, voor dat ik de tas weer op de rug draai.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
ik heb ook die Lowerpro Flipside 400 AW
echt een aanrader
moest je deze nemen, wel eventjes goed kijken op het net waar je hem gaat kopen, zijn wel wat prijsverschillen
het goedkoopste dat ik zag was tachtig euro op ebay, maar ik heb mijn vragen bij een levering van israël
ik heb hem uiteindelijk bij redcoon gekocht, toch nog altijd 25 euro goedkoper dan in de winkel waar ik mijn fototoestel heb gekocht (en prijs van fototoestel was toch ok)
Als je toch de flipsides wil vergelijken, denk dan zeker aan de 400, die is een pák beter dan de 200/300 en bevat een regenwerend scherm.
Is klein genoeg maar heeft toch een vak voor wat eten/drinken (minimaal) en je hebt nog wat plaats voor uitbreiding van je arsenaal.
Is met z'n 1,2 kilo ook zeer licht en comfortabel om te dragen.
En bij Lowepro zeker kijken naar het "digital" icoontje. De Rover II bijvoorbeeld is dat NIET, dus daar heb je geen op maat gemaakte zakjes voor hedendaagse geheugenkaartjes en dergelijke.
Canon 30D | rugzak met een range van 10 tot 300mm | Speedlite 430EX
Ik heb hem daar gekocht, 3 dagen later had ik hem in mn bezit
Prijzen daar zijn exclusief BTW. Hoe zit het met de BTW? Komt dit vanuit zwitserland en moet het de douane passeren? Dan zou het een klein mirakel zijn als het op 3 dagen bij u was...
Prijzen daar zijn exclusief BTW. Hoe zit het met de BTW? Komt dit vanuit zwitserland en moet het de douane passeren? Dan zou het een klein mirakel zijn als het op 3 dagen bij u was...
Comment