Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OP/Tech draagriem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: OP/Tech draagriem

    Is er niemand die de Belgiumdigital strap heeft??? en ons kan vertellen hoe die zijn, ik ben nl aan het overwegen om me zo eentje aan te schaffen
    Mijn ventje is zeer tevreden van zijn OP/Tech / USA en heeft ook flink wat kg te verdragen.

    Lena
    ---------------------------------------------------------------
    Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
    www.lenafotografie.be

    Comment


    • #17
      Re: OP/Tech draagriem

      @ Dennis71 :

      kijkt u uit naar een Pro strap of naar een Pro LOOP strap?
      ik begrjip het verschil tussen beide niet ; 'k zie wel dat de 'loop' zowat 30cm langer is, maar het verschil zou hem zitten in het 'connection system'...
      Canon EOS R5 - RF100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM - RF24-70 f/2.8 L IS USM

      Comment


      • #18
        Re: OP/Tech draagriem

        Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
        Is er niemand die de Belgiumdigital strap heeft??? en ons kan vertellen hoe die zijn, ik ben nl aan het overwegen om me zo eentje aan te schaffen
        Mijn ventje is zeer tevreden van zijn OP/Tech / USA en heeft ook flink wat kg te verdragen.

        Lena
        BD-srap is helaas niet meer verkrijgbaar.

        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #19
          Re: OP/Tech draagriem

          welke winkel in België heeft er eigenlijk een aantal van liggen?
          Ik heb een fashion strap van bijna 10 jaar oud, die nu echt al aan het verslijten is...
          Ik wil ook een vervanging voor de riem van mijn fototas, volgen sde website hebben ze dat ook.
          Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

          Comment


          • #20
            Re: OP/Tech draagriem

            Oorspronkelijk geplaatst door Landie Bekijk bericht
            welke winkel in België heeft er eigenlijk een aantal van liggen?
            Ik heb een fashion strap van bijna 10 jaar oud, die nu echt al aan het verslijten is...
            Ik wil ook een vervanging voor de riem van mijn fototas, volgen sde website hebben ze dat ook.
            Fotoshop aalten heeft deze straps ook .
            Groeten ,
            VDS Digit@l
            Groeten , VDSDigit@l

            Comment


            • #21
              Re: OP/Tech draagriem

              Hier nog een fan van de Op/tech pro strap, ik heb er drie (twee 'gewone' en één BD-versie). Ik hang er zonder nadenken een D700 + MB-D10 + 70-200VR + TC1.4x aan.

              Nooit enig probleem gehad met de clips. Integendeel: ik vind het net zo handig dat je het 'neckstrap'-gedeelte van tussenuit kan halen, en dan een soort polsband bekomt.
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

              Comment


              • #22
                Re: OP/Tech draagriem

                Ik heb nog nooit een draagriem aan mijn camera's gehad.
                Niets zo handig als een snuittas aan de broekriem.
                Mijn Lowepro tas doet al 15 jaar dienst. Probleemloos.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #23
                  Re: OP/Tech draagriem

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
                  Is er niemand die de Belgiumdigital strap heeft??? en ons kan vertellen hoe die zijn, ik ben nl aan het overwegen om me zo eentje aan te schaffen
                  Mijn ventje is zeer tevreden van zijn OP/Tech / USA en heeft ook flink wat kg te verdragen.

                  Lena
                  Ik gebruik er zelfs twee, de eerste heb ik gekocht voor de 20D, die zit nu op de 40D, en de tweede moet geregeld de 1DMKIII + 70-200 f2,8 L IS of 100-400 L IS dragen, en dat is geen probleem.
                  Tegenover de standaard straps zijn de Optech straps véél comfortabeler.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: OP/Tech draagriem

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    Ik gebruik er zelfs twee, de eerste heb ik gekocht voor de 20D, die zit nu op de 40D, en de tweede moet geregeld de 1DMKIII + 70-200 f2,8 L IS of 100-400 L IS dragen, en dat is geen probleem.
                    Tegenover de standaard straps zijn de Optech straps véél comfortabeler.
                    Ik ondervind wel , als je met 2 toestellen onderweg bent op de schouders , dat ze toch vlug afzakken , maar rond je nek , niks dan positief
                    Groeten ,
                    VDS Digit@l
                    Groeten , VDSDigit@l

                    Comment


                    • #25
                      Re: OP/Tech draagriem

                      Oorspronkelijk geplaatst door Landie Bekijk bericht
                      welke winkel in België heeft er eigenlijk een aantal van liggen?
                      Ik heb een fashion strap van bijna 10 jaar oud, die nu echt al aan het verslijten is...
                      Ik wil ook een vervanging voor de riem van mijn fototas, volgen sde website hebben ze dat ook.
                      De fotokar in Leuven. Je moet er wel erg oppassen. Als die man slechtgezind is, is ie in staat je de huid vol te schelden. Hij heeft wel zowat alles (zelfs vijsjes van 30j oude camera's), maar zijn prijzen zijn niet altijd up to date. Voor een 67mm nikon end cap heeft ij mij eens 32€ aangerekend, terwijl die op konijn voor minder als de helft verkocht worden.
                      Ik heb hem ook eens advies gevraagd over een sigma 18-50 f2.8 die volgens mij defect was. Hij was echt heel verveeld dat ik die vraag zelfs durfde stellen, terwijl die lens niet van bij hem kwam (ik had ze 2e hands gekocht van hier op het forum). Hij deed er 'van ver' een testshot mee, zei dat er niets aan was en dat ik 40€ diende te betalen als ik ze naar Sigma wilde laten opsturen...
                      Wat later ben ik dan naar Robeyns gegaan in St- Truiden, waar die dadelijk en zonder morren teruggenomen is. Ze is nu nog bij Sigma voor reparatie.

                      Ik ga er liefst niet meer terug in de fotokar, omwille van die ronduit slechte bediening. Het is dichtbij en dus gemakkelijk voor mij, maar ik rij liefst naar Mechelen (Nelissen), konijn of St Truiden (Robeyns) nu.

                      Succes met de strap!

                      grtn

                      Comment


                      • #26
                        Re: OP/Tech draagriem

                        vanuit Sint-Niklaas ga ik echt niet naar Leuven om een riempje...
                        Verdelen ze dat ergens in het Antwerpse? Ik werk al in Kontich... Foto Rubens in Wilrijk is bvb vlot bereikbaar. ook bij Grobet in 't centrum kom ik regelmatig in buurt.

                        of op internet mag ook voor mij...
                        waar ze een assortiment hebben en naar Belgie opsturen.
                        Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

                        Comment


                        • #27
                          Re: OP/Tech draagriem

                          Oorspronkelijk geplaatst door stocky Bekijk bericht
                          @ Dennis71 :

                          kijkt u uit naar een Pro strap of naar een Pro LOOP strap?
                          ik begrjip het verschil tussen beide niet ; 'k zie wel dat de 'loop' zowat 30cm langer is, maar het verschil zou hem zitten in het 'connection system'...
                          De pro strap zou dat worden voor mij. Die heeft een band van 1cm breedt.
                          De schouderband is hetzelfde als de loop versie.
                          Dennis

                          www.dennisbeekelaar.com

                          Comment


                          • #28
                            Re: OP/Tech draagriem

                            Ik heb deze in gebruik en je kan hem ook gebruiken voor een enkele kamera,super draaggenot en geen snijdende riemen meer rond je nek

                            Comment


                            • #29
                              Re: OP/Tech draagriem

                              op/tech straps zijn btw ook gewoon verkrijgbaar via fotokonijnenberg of cameranu.nl

                              ik gebruik de mijne nu al zo´n 5 jaar, in weer en wind gebruikt, de lettertjes zijn er al zowat helemaal afgesleten, en slijtage is aan de randjes te zien, en nog steeds houdt dit dingetje zich goed overeind.. denk dat ik binnenkort es om een nieuwe ga, ondanks dat die ouwe nog lang niet helemaal versleten is, maar ik heb nog een 2e zware combi, en dan is zo´n op/tech erg comfi..

                              natuurlijk is het niet echt minder qua gewicht, maar het voelt gewoon minder zwaar aan..(en het veert ook wat meer mee..) ik begin wat schouderklachten te krijgen, dus alles wat iets minder zwaar aanvoelt of minder belastend is meer dan welkom!

                              groetjes, Alex!

                              Comment


                              • #30
                                Re: OP/Tech draagriem

                                Ben erg benieuwd. 2 besteld dus zaterdag in huis.
                                Dennis

                                www.dennisbeekelaar.com

                                Comment

                                Working...
                                X