Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste online shops batterijen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beste online shops batterijen

Wat zijn de voordeligste online shops voor DSLR batterijen ?
    Last edited by dmoderation; 19 augustus 2009, 13:45.

Re: Online shops batterijen

Photoshop Aalten
    Heb er tweemaal een niet-merkbatterij gekocht voor 350D en voor 5D. Zijn minstens even goed als de originele. Goedkoop. Zeer vlugge levering.

Comment

http://www.aq4u.nl/catalog/
      Heel content van, bij levering van m'n grip met twee batterijen was er één defect. Mailtje gestuurd en binnen de drie dagen had ik een andere in de brievenbus liggen.

Groeten
      Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

of gewoon hier:

grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpaJM Bekijk bericht
          Photoshop Aalten
          Heb er tweemaal een niet-merkbatterij gekocht voor 350D en voor 5D. Zijn minstens even goed als de originele. Goedkoop. Zeer vlugge levering.
          De mijne viel wel tegen, al na 200 fotos bijna leeg
          Achteraf gezien al veel pech gehad met volledig merkloze accus
          Heb nu een Ansmann op m'n 50D en die is totnutoe prima (500-600 fotos)
          Iets duurder dan no-name maar nog altijd veel goedkoper dan Canon
          Last edited by palombian; 21 augustus 2009, 13:46. Reden: aantal fotos

Comment

Re: Beste online shops batterijen

www.batteryking.be gratis verzending, bij de vorige verzending hebben ze in het magazijn een stommiteit gedaan en dat werd allemaal gratis afgehandeld. (kreeg Sony ipv Canon, op hun kosten terug gestuurd maar ondertussen had ik de juiste al ontvangen).

Comment

Hey juppekes

Ik heb de mijne hier nog besteld

Bootjes

Comment

geen slechte ervaringen met batteryking en photoshop aalten
                Sony RX10 Mark IV
                nog een fijne dag verder!
                Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                  Hey juppekes

Ik heb de mijne hier nog besteld

http://www.akkuinternational.de/
                  Vrijdag ook enkele besteld en dinsdag al geleverd .
                  Snelle service precies

Comment

ebay, maar dan wereldwijd zoeken.
                    Ik heb er zo al enkele gekocht voor mijn 450d, werken evenlang als de echte en ik heb een pak minder betaald, 11euro voor 2 met verzending.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                      geen slechte ervaringen met batteryking en photoshop aalten
                      ik zelfs zeer goede met Fotoshop Aalten!!
                      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Ik was eens aan het rondkijken op die Duitse site en daar kwam ik volgende tegen:

Geschikt voor Sony a300. Nu kost die (met verzending) maar 25 euro. Terwijl hij ook op de site staat voor 75 euro... Mis ik iets?

Of is die van €25 een "kloon"? Ik ben namelijk op zoek naar een extra batterij en €25 vind ik niet mis
                        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                        500px

Comment

Ik denk dat het gewoon afhangt van de fotos die je maakt en wanneer..Met langere sluitertijden waar de spijgel opengeklapt blijft zal je veel meer batterij verbruiken.Liveview ook..Het zijn allemaal aspecten waar je rekening moet me houden.Ingebouwd flitsen en dergelijk.IK heb een originele en een andere in mijn battery pack en als jeecht veel fotos maar van zonsopgangen met ND filters e.d dan maakt het in priciepe niet veel uit .Er zal wel veel verschil inzitten kwa levenduur en kwaliteit van sommige maar het hangt ervan af wat je er mee doet vind ik..Je kan net zo duur gaan als je wil..Ik zou zeggen hou het gewoon bij de originele van Canon..
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Veel fancy stuff doe ik niet. Dus ik denk wel dat zo een goedkopere batterij zou moeten volstaan.

Het is in eerste instantie ook een "reserve" batterij. Maar 50 euro minder vind ik niet niks...
                            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                            500px

Comment

Gisteren een accu voor een oude laptop besteld (assus 8400) vandaag al geleverd. Dit bij ReplaceDirect.com in Nederland. Verleden week een accu voor mijn fototoestel besteld bij Saake ( http://www.accu-accu.nl) en ook direct geleverd na het weekend. Bij beide dus goede service.
                              Grt Albert
                              Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

Comment

Working...
                              X