Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorillapod

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gorillapod

    Oorspronkelijk geplaatst door lryd2l Bekijk bericht
    Mja,

    ik zoek gewoon iets waardoor ik mijn toestel makkelijk kan richten op mijn beeld en dit stabiel kan krijgen zonder beweging zodat ik met lange sluitertijden kan trekken.

    Dan dus beter een ministatief?

    grtz
    Ik zou je toch de gorillapod slr zoom met een ballhead en een remote aanraden hoor. Heb de mijne voor net dezelfde doeleinden gekocht en ben er zeer tevreden mee. Het voordeel vind ik echt wel dat het zo portable is en ook als een groot statief gebruikt kan worden als je iets stabiels in de buurt vind om het aan vast te klemmen. Ik heb heel die gids die hier stond over statieven eens doorgenomen en dan zegt de logica mij eigenlijk dat als je niet constant of toch heel regelmatig een statief gebruikt je het best af bent met zo'n gorillapod. Met een gorillapod heb je gewoon altijd een statief bij (ik schrok toen ik merkte dat het perfect in mijn toch wel heel compacte slingbag past) en zoals hier al is opgemerkt is een gorillapod beter dan geen statief. De kans dat ik een goed statief bij heb wanneer ik het echt nodig heb lijkt me zeer klein dus naar mijn inziens is zo'n gorillapod slr zoom perfect mits je er een ballhead bijkoopt. Ik heb nu altijd een statief bij wanneer ik een camera heb zonder dat ik toegevingen moet doen op vlak van mobiliteit.
    Last edited by Wabber; 1 augustus 2009, 19:38.

    Comment

    Working...
    X